فرماندار شهرستان اسکو روستاها را مهم‌ترین کانون برای جهش تولید عنوان کرد و گفت: ادارات جهاد کشاورزی و گردشگری باید برنامه مدون برای جهش تولید در این خصوص ارائه کنند.
کد خبر: ۹۲۴۶۰۰۷
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲

به گزارش بسیج کارمندان خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، بابک رضی منش در حاشیه جلسه بررسی مسائل و مشکلات روستای گنبرف اسکو، اظهار داشت: روستای گنبرف از استعداد و توانمندی‌های طبیعی بسیاری برای پیشرفت و توسعه برخوردار است.

وی افزود: کشاورزی و گردشگری ظرفیت غالب روستای گنبرف بوده و ادارات جهاد کشاورزی و گردشگری باید برنامه مدون برای جهش تولید در این روستا ارائه کنند.

رضی ادامه داد: ایجاد اشتغال، رونق اقتصادی و بهبود معیشت روستاها اولویت اصلی دولت در روستاها است که باید ظرفیت‌های روستاها احضا و تقویت شده و بخشداران باید برای بارور کردن ظرفیت‌های روستا تلاش کنند.

وی منش عنوان کرد: تمرکز بر ظرفیت‌ها تنها را برون رفت از مشکلات اقتصادی و ایجاد ثروت است. سیاست هر روستا یک محصول را با جدیدیت دنبال می‌کنیم.

رضی گفت: توسعه و ارتقای بهره وری در باغات گل محمدی و تلاش برای فرآوری محصولات و جذب سرمایه گذار از جهاد کشاورزی پیگیری شود.

وی منش ابراز کرد: باید تلاش کنیم با برنامه ریزی ظرفیت گردشگری را در خدمت اقتصاد روستا قرار دهیم و اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای ایجاد و ارتقای زیرساخت‌های گردشگری روستا اهتمام کند.

فرماندار اسکو با بیان اینکه بنیاد مسکن شهرستان اجرای فاز دوم طرح هادی را در دستور کار قرار دهد بیان کرد: اولویت اصلی روستا اجرای روکش آسفالت مسیر کردآباد- گنبرف بوده و اداره کل راهداری به وعده خود در زمینه اجرای روکش در این محور عمل کند و همچنین احداث منبع آب شرب با ظرفیت ۵۰۰ مترمکعبی پیگیری و تأمین اعتبار خواهد شد.

ارسال نظرات