کارشناس مسایل دینی در گفت و گو با بسیج:

امام خمينى(ره) احیاگر اسلام ناب محمدی در قرن معاصر بود

حجت الاسلام محمدعلی فتاحیان ضمن ستايش از شخصيت والای حضرت امام خمينى(ره)، از ايشان به عنوان سبب حيات دوباره اسلام ناب محمدی در عصر حاضر ياد كرد.
کد خبر: ۹۲۴۶۰۲۹
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام محمدعلی فتاحیان،  در گفت و گو با خبرنگار بسیج در شهرکرد ضمن ستايش از شخصيت والای حضرت امام خمينى(ره)، از ايشان به عنوان عامل حيات مجدد اسلام ناب محمدی در عصر حاضر ياد كرد.

وی افزود: چهره حيات بخش حضرت امام خمينى(ره) در جهان اسلام امرى غير قابل انکار می ‏باشد و ايشان يكى از بزرگترين شخصيتهاى قرن معاصر محسوب مى ‏شوند.

فتاحیان ادامه داد: انقلاب اسلامی ايران درس مبارزه عليه بى عدالتى و مقابله با قدرت های ديكتاتورى و غير انسانى را به جهانیان آموخت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد با اشاره به اينكه حضرت امام خمينى(ره) با اتكا به سلاح ايمان به خداوند سبحان، در مبارزه با رژيم پرقدرت شاه در ايران، انقلاب اسلامى را به پيروزى رساند، تصریح کرد: زندگى ايشان الگوی مناسبى براى همه مسلمانان جهان است.

فتاحیان اضافه کرد نام حضرت امام خمينى(ره) چنان با بيدارى اسلامى درهم آميخته است‏ كه نام هر يك از آنها مكمل ديگرى شده است.

وى، با اشاره به خواست ملت های اسلامى براى ترقی و تحول، گفت: بعضى از اين جوامع و ملت ها در اين زمينه از روش هاى غربى الگو گرفتند كه با ارزشهاى اسلامى مغايرت داشت، اما حضرت امام خمينى(ره) الگويى را به مستضعفان جهان ارائه داد كه توانست ارزش هاى اسلامى را با دستاوردهاى عصر كنونى سازگار و مطابق سازد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد در پایان تصریح کرد: على رغم گذشت قریب چهار دهه از انقلاب شکوهمند اسلامى، هنوز ابعاد مختلف زندگى حضرت امام خمينى(ره) ناشناخته باقى مانده است و زندگى حضرت امام خمينى(ره) كتابى است كه صفحات كمى از آن ورق خورده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار