فرمانده ناحیه بسیج شهرکرد، تبعیت از رهبری انقلاب را همان تبعیت از امام خمینی(ره) عنوان و تاکید کرد: افرادی که می خواهند در خط امام بمانند باید گوش به فرمان رهبر فرزانه انقلاب باشند.
کد خبر: ۹۲۴۶۰۴۹
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار هوشنگ جمشیدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد در گفت و گو با خبرنگار بسيج، گفت: هر کسی که می خواهد در خط امام بماند باید گوش به فرمان فرامین رهبر فرزانه انقلاب باشد.

سرهنگ پاسدار هوشنگ جمشیدی افزود: امروز همه ما وظیفه داریم با مطالعه رهنمودها و وصیت نامه الهی سیاسی ایشان راه ترسیم شده امام راحل را خوب بشناسیم و با بصیرت، آن را ادامه دهیم.

وی، افزود: امام راحل انسانی عابد و کامل بود که با معرفت و شناخت عمیق از جهان و پیرامون خود، عارفانه مسایل را موشکافی کرده و بر اساس آن، سخن می گفت؛ به طوری که هنوز عده ای به ابعاد پنهان سخنان ایشان پی نبرده اند.

وی با اشاره به ضرورت بازخوانی و تبیین سیاست‌ها و افکار حضرت امام خمینی(ره) برای همه جوانان، ادامه داد: تنها در این صورت است که می‌توانیم انقلاب اسلامی را در مقابل تهدیدات مختلف بیمه کنیم.

این مقام مسئول در پایان با بیان اینکه افکار و منش امام خمینی(ره) را باید در همه امور معیار و ملاک قرار دهیم، اضافه کرد: مقام معظم رهبری جانشینی صالح برای ایشان هستند که مطابق با اصول انقلابی و اندیشه‌های بنیانگذار کبیر انقلاب عمل می‌کنند.

 

ارسال نظرات