اعتماد مردم به امام خمینی(ره)مهمترین پشتوانه عبور از بحران‌ها بود

هماهنگ‌کننده عقیدتی سیاسی ارتش در منطقه لرستان گفت:اعتماد و اعتقاد مردم به امام امت، مهم‌ترین پشتوانه برای عبور از بحران‌های سخت و سهمگین اوایل انقلاب و هشت سال دفاع مقدس بود .
کد خبر: ۹۲۴۶۰۶۵
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲

حجت‌الاسلام حسین دانش هماهنگ‌کننده عقیدتی سیاسی ارتش در منطقه لرستان در گفت و گو با خبرنگار بسیج از لرستان ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره) اظهار داشت: امام خمینی (ره) شخصیت و رهبری احیاگر به تمام معنا بود که فقط متعلق به ایران اسلامی نبود دنیای اسلام و جایگاه دین در استان را با اتکا به خداوند زنده کرد.

 

وی افزود: امروز می‌بینیم که ملت های مظلوم دنیا به تاسی از آرمان‌های امام خمینی(ره) در مقابل ظلم ایستادگی می‌کنند و این‌ها هم از برکات وجود مقدس امام خمینی رحمت الله علیه به جهانیان راه مبارزه با ظلم را نشان داد.

 

حجت الاسلام دانش گفت:اعتماد و اعتقاد مردم به امام امت، مهم‌ترین پشتوانه برای عبور از بحران‌های سخت و سهمگین اوایل انقلاب و هشت سال دفاع مقدس بود و اگر غیر از این بود هر یک از حوادث و بحران ها به تنهایی برای از پای درآوردن انقلاب نوپای ما کفایت می کرد.

وی گفت: وجود این اعتقادات راسخ و مواضع محکم امام راحل(ع) سبب شد از ایشان شخصیتی مهم و جذاب نه برای ایرانیان بلکه تمام دنیا ایجاد شود.

وی عنوان کرد: به همین دلیل امروز ما شاهد برگزاری همایش های مختلف در سطح جهان به منظور شناخت هر چه بیشتر شخصیت امام خمینی(ره) هستیم و با گذشت بیش از ۳۱ سال از رحلت این عالم فرزانه، شخصیت های برجسته دنیا برای شرکت در سالروز رحلت ایشان به ایران می آیند. 

 

وی تاکید کرد: اگر امام (ره) و اندیشه های ایشان به درستی تبیین گردد، انقلاب اسلامی ایران و آرمان های آن به حکومت حضرت بقیه الله متصل خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات