افتخاری در گفت و گو با «بسیج»:

بخش هایی از سیره امام(ره) بر زمین مانده است/رهبر انقلاب سکاندار و امانتدار خوب برای نظام

فعال سیاسی اصولگرا گفت: بعضی از مسئولان یا پیام امام را دریافت نکرده اند و یا پیام امام را می دانستند ولی خلاف آن را انجام دادند.
کد خبر: ۹۲۴۶۰۹۳
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰

برخی ازمسئولان خلاف مسیر امام حرکت کردندلاله افتخاری فعال سیاسی اصولگرا در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در مورد اینکه مسئولان نظام تا چه اندازه در مسیر آرمان ها و اهداف امام حرکت کرده اند، اظهار کرد: به دلیل اینکه تنوع زیادی از تفسیر ها نسبت به آرمان ها و توصیه های امام (ره) در بین مسئولان نظام وجود دارد نمی توان همه مسئولان را یکجا مورد بررسی قرار داد.

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری ادامه داد: عالی ترین مقام نظام یعنی مقام معظم رهبری همواره پیرو خط امام(ره) بوده و در مسیر آرمان های ایشان حرکت کرده اند، از این سو به اعتقاد من رهبری سکان دار و امانت دار خیلی خوبی برای نظام بوده اند، اما در رده های بعدی، برخی یا پیام امام را دریافت نکرده اند و یا پیام امام را می دانستند ولی خلاف آن را انجام دادند.

وی ادامه داد: برخی از مسئولان تلاش کرده اند در راستای منویات امام خمینی(ره) و رهبری مبنی بر خدمات رسانی به محرومان، ساده زیستی و تلاش و مجاهدت حرکت کرده اند، اما به دلیل اینکه امام خمینی (ره) شخصیتی الهی بودند بخش هایی از سیره امام(ره) بر زمین مانده است که باید به آنها توجه شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار