خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین

سه هزار شهید قزوین، گواه ولایت پذیری مردم استان است/ تیپ ۸۲ سپاه قزوین در دفاع مقدس نقش آفرین بود

سردار شاهرخی گفت: وجود بیش از سه هزار شهید و چندین هزار جانباز و آزاده در استان قزوین گواه نقش استان در پیروزی انقلاب است.
کد خبر: ۹۲۴۶۰۹۹
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سردار محمدشاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در مراسم تکریم و معارفه فرمانده تیپ ۸۲ صاحب الامر(عج) استان قزوین که در سالن اجتماعات تیپ صاحب الأمر(عج) برگزار شد؛ اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس شهدا گرانبهاترین دارایی خود که زندگی آن‌ها بود را خالصانه در راه دفاع از اسلام، پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی تقدیم کردند.

 

وی با اشاره به تاریخ حضور مردم استان در دوران انقلاب گفت: قزوین در راه مسیر پیروزی انقلاب، استانی پرافتخار است و شهدای بسیاری را در این راه تقدیم کرده است. پس از پیروزی انقلاب نیز هر صحنه‌ای نیاز به حضور مردم داشته اکثریت مردم حاضر شده و نقش آفرینی کرده‌اند و وجود بیش از سه هزار شهید و چندین هزار جانباز و آزاده در استان قزوین گواه این امر است.

 

فرمانده سپاه صاحب الأمر(عج) قزوین اظهار کرد: این راه همچنان در استان ادامه داشته و لطف خدا همواره شامل حال این مردم بوده است. آیت الله باریک بین، آیت الله شالی و شهید رجایی، ابوترابی، لشکری، بابایی، حسن‌پور و افرادی همچون سردار عراقی نیز از افتخار آفرینان استان در راه انقلاب هستند.

 

کارنامه درخشان آید ۸۲ صاحب الامر(عج) در دوران دفاع مقدس

 

وی سپس با اشاره به نقش و جایگاه تیپ ۸۲ سپاه صاحب الأمر(عج) قزوین در دوران دفاع مقدس عنوان کرد: تیپ ۸۲ در دفاع مقدس نقش آفرین بوده و اکنون نیز هر زمان و در هر زمینه‌ ای که انقلاب نیاز دارد فعالیت می‌کند. هنگامی که امنیت مردم در کوی و برزن مورد تهدید قرار می‌گیرد پاسداران ما در این راه نیز مقتدرانه حضور دارند.

 

این مقام مسوول افزود: رزمندگان این تیپ در سوریه برای دفاع از حرم و در مناطق مرزی نیز افتخار آفرینی کردند و این سابقه‌ خوب و مبارک ناشی از ایثار تمام این رزمندگان است.

 

وی اضافه کرد: سردار آذربایجانی به‌عنوان فرمانده، برخلاف ظاهر و سن و سال درواقع جوانی سرشار از تجربه، نشاط، جنبش، تحرک، خلاقیت و تعصب نسبت به انقلاب اسلامی و ماموریت‌ها است.

 

وی ادامه داد: هیچ صحنه‌ای نیست که تیپ در آن فعالیت داشته و سردار آذربایجانی پرچمدار آن نباشد؛ درواقع درکنار مجاهدت پاسداران هدایت و فرماندهی نیز دارای نقش مهمی در پیروزی‌ها است.

 

سردار شاهرخی در پایان گفت: در آستانه رحلت امام خمینی(ره) قرار داریم و خداوند را باتمام وجود سپاسگزاریم که به ما توفیق داد به‌ عنوان پاسدار از انقلاب اسلامی به‌عنوان نعمت الهی پاسداری کنیم‌ و همچنین از خدای منان برای رهبر معظم انقلاب آرزوی سلامتی داریم و امیدواریم در آینده‌ای نه چندان دور این پرچم به دست ایشان به امام زمان(عج) سپرده شود.

 

۱۰۱۰/گ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها