شخصیت امام خمینی (ره) معرف اسلام ناب برای مردم جهان‌بود

مسئول سازمان بسیج رسانه استان هرمزگان با گرامیداشت سالروز رحلت امام خمینی (ره) در یادداشتی شخصیت امام خمینی رحمت الله علیه را معرف اسلام ناب برای همه مردم جهان و جویاندگان حقیقت عنوان کرد.
کد خبر: ۹۲۴۶۳۱۷
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱

به‌گزارش‌خبرنگارخبرگزاری‌بسیج‌هرمزگان‌،محمد امین ذاکری در این یادداشت نوشته است: بیش از سی سال از رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران می گذرد و یاد و نام ایشان در جای جای جهان بر زبان ملتهای مستضعف و آزادیخواه همچنان جاری است. شخصیتی که با توکل برخدا و با تکیه بر قدرت لایزال الهی فصل نوینی از حکومت ناب محمدی را در جهان احیا کرد. با نگاهی به سیره زندگانی و کلام امام راحل می توان دریافت هدف ایشان در نهضت اسلامی، هدایت ملتهای مسلمان و نجات آنان از قید بردگی و اسارت طاغوت و رشد و تعالی در مسیر الهی است.
عزم راسخ امام خمینی رحمت‌الله علیه در مقابله با استبداد و استکبار درحالی‌که دنیا در دو قطب شرق و غرب ذوب‌شده بود تمام معادلات سیاسی جهان را تغییر داد و امروز فرزندان خمینی کبیر با الهام از شخصیت بی‌همتای ایشان، آمریکای مستکبر را نه‌تنها در منطقه غرب آسیا که در کنار دیوار کاخ سفید به‌زانو درآورده‌اند.
احیای اسلام و روح خودباوری ملت به‌عنوان آرمان‌های امام راحل نه‌تنها در ایران اسلامی به بار نشسته بلکه امروز انقلاب اسلامی در سراسر جهان الهام‌بخش ملت‌های آزاده درراه مبارزه با مستکبران و رهنمودهای امام بزرگوار ما روشنی‌بخش مسیر استقلال، آزادی و عزت مستضعفان در برابر زورگویان شده است.
شجاعت، زهد، ساده زیستی، تقوا، اخلاص و عامل بودن امام به احکام اسلام شخصیتی معصوم گونه را از ایشان متجلی ساخت که نتیجه آن معرفی اسلام ناب برای مردم جهان بود و از این طریق بسیاری از جویندگان حقیقت راه خود را برای رسیدن به معنویت و رهایی از قید تاریکی پیدا کردند.
هرچند شخصیت امام خمینی (ره) در این دوران منحصربه‌فرد و تکرارناپذیر و فقدان ایشان برای همه ما بسیار ناگوار است اما عمل به رهنمودهای او تضمین‌کننده رستگاری و موفقیت ملت ایران و همه آزادی خواهان جهان است. وصیت‌نامه امام چراغ راه ما و تبعیت از خلف صالح او وظیفه‌ای شرعی و عقلی در این برهه حساس و پر فتنه است که دشمنان از هر سو برای خاموش کردن این نور الهی به تکاپو افتاده‌اند.
ملت بصیر، صبور، مؤمن و همیشه درصحنه ایران ثابت کرده‌اند که همواره در مسیر امام و شهدا باقی خواهند ماند و مکر دشمنان آنان را از مسیر حق گمراه نخواهد کرد و به همین خاطر امام راحل در وصیت‌نامه خود فرموده‌اند: ملت ایران و توده میلیونی آن در عصر حاضر، بهتر از ملت حجاز در عهد رسول‌الله (ص) و کوفه و عراق در عهد امیرالمؤمنین و حسین بن علی (صلوات الله و سلام علیهما) می‌باشند.

ارسال نظرات