خبرهای داغ:

اجرای ۶۰ ویژه برنامه در گرامیداشت ایام ارتحال امام راحل در استان سمنان

دبیر قرارگاه شهید فهمیده سپاه استان سمنان از اجرای ۶۰ برنامه شاخص در ایام ارتحال امام راحل و قیام خونین ۱۵ خرداد در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۴۶۳۶۷
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲
سرهنگ پاسدار محمدمهدی اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج شاهرود با بیان اینکه در راستای ایام ارتحال امام راحل و قیام ۱۵ خرداد قرارگاه شهید فهمیده سپاه استان برگزار شد و ۲۵۰ برنامه اجرایی در سطح استان اجرا می‌شود افزود: ۶۰ برنامه شاخص در سطح شهرستان‌های استان سمنان اجرا شده و می‌شود.
مسئول اردویی راهیان نور وبو گردشگری سپاه استان با اشاره به مهمترین این برنامه‌ها گفت: فضا سازی محیطی در سطح استان خصوصا ادارت، کارخانجات، معابر عمومی و حوزه و پایگاه‌های مقاومت، بستر سازی جهت زیارت از راه دور امام راحل در برخی از شهرستان ها، برگزاری نشست‌های بصیرت با موضوع اندیشه‌های امام خمینی (ره) در عصر جدید در اماکنی که توسط ستاد ملی کرونا به عنوان نقاط سفید مشخص شده و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، برگزاری مسابقات مجازی با محوریت وصیت نامه سیاسی الهی امام راحل و ساخت کلیپ در فضای مجازی با موضوع استکبار ستیزی و ولایت پذیری از جمله این برنامه‌های شاخص است.
اسماعیلی با اشاره به ختم ۱۴ هزار صلوات به نیت شادی روح امام خمینی (ره) و شهدای هشت سال دفاع مقدس توسط خادمین شهدا خواهران شهرستان دامغان خاطر نشان کرد: رزمایش مجازی لبیک یا روح الله به همت خادم الشهدا خواهر شهرستان گرمسار با محوریت و هشتک‌های امام الشهداء و امام مقاومت، امام خمینی (ره)، الامام الخمینی و الامام المقاومة در شب ارتحال امام راحل اجرا شده است.
دبیر قرارگاه شهید فهمیده سپاه استان سمنان تصریح کرد: برگزاری نشست خبری رئیس قرارگاه و اطلاع رسانی برنامه‌ها و اجرای سرود خیابانی در برخی از شهرستان‌ها از دیگر برنامه‌های بزرگداشت ایام ارتحال امام راحل می‌باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها