نشست مسئول بسیج کارمندان با رئیس فرودگاه سمنان

نشست صمیمی مسئول سازمان بسیج کارمندان استان سمنان و فرمانده حوزه مرکزی ادارات کل استان با رئیس فرودگاه سمنان صورت گرفت .
کد خبر: ۹۲۴۶۳۶۸
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، در این نشست شجاعی رئیس فرودگاه سمنان گفت: با توجه به اینکه فرودگاه سمنان هنوز نیمه کاره است اما راه اندازی شده و حتی چند پرواز  نیز به سمت مشهد مقدس داشته است.

وی ضمن ابراز خوشحالی در خصوص احداث فرودگاه در سمنان و نام گذاری بلوار فرودگاه به نام شهدای مدافع حرم ارادت خود را نسبت به شهداء و بسیج ابراز نمودند .

شجایی در خصوص ایجاد پایگاه مقاومت بسیج در فرودگاه گفت :بحث سازندگی وجود دارد که بتوانیم در صورت ساخت از بسیج سازندگی سپاه استفاده نمائیم .

دهرویه مسئول سازمان بسیج کارمندان استان سمنان نیز درخصوص ایجاد افتتاح پایگاه بسیج در فرودگاه سمنان گفت: معرفی یک فرد از طرف فرودگاه جهت فرماندهی پایگاه فرودگاه سمنان الزامی است.

وی افزود: هر پایگاهی که در هر اداره ایجاد می شود در اصل ایجاد یک ظرفیت می نماید و ارتباط دستگاه های اجرایی با یکدیگر به عنوان استفاده از ظرفیت های یکدیگر حساب می شود .

مسئول سازمان بسیج کارمندان استان سمنان با بیان اینکه اولین کاری که می شود  انجام داد شناسایی ظرفیت های همدیگر است تصریح کرد: با شناخت ظرفیت های دستگاه های اجرایی می توان در خصوص تحقق شعار سال تصمیم گیری نمود .

دهرویه بیان کرد: ما می توانیم با برگزاری همایش های بین المللی در دستگاه های اجرایی و شناخت ظرفیت فرودگاه روند افزایش استفاده از فرودگاه را در دستور کار قرار دهیم.

وی گفت: وقتی فرماندهان پایگاه ها از ظرفیت فرودگاه آگاهی داشته باشند می توانند از پروازهای داخلی برای انتقال خانواده شهداء هر اداره برای سفر به مکان های زیارتی استفاده نمایند .

مسئول سازمان بسیج کارمندان استان سمنان گفت: ان شاالله در فرصت آینده بتوانیم با گردآوری تعدادی از فرماندهان پایگاه ها در این دستگاه بتوانیم پایگاه این فرودگاه را افتتاح نماییم و یک بازدید صورت گیرد و بواسطه آن بتوانند یک گفتمان استفاده از ظرفیت فرودگاه را در سطح استان تبلیغ نمایند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار