خبرهای داغ:
مسئول بسيج كارمندان استان سمنان خبر داد؛
مرتضی دهرویه گفت: مجموعا در کل استان سمنان 180 پایگاه بسیج وجود دارد.
کد خبر: ۹۲۴۶۳۷۰
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، مرتضی دهرویه مسئول سازمان بسیج کارمندان استان سمنان در نشست صميمي با مديركل اداره كل بازرسي استان سمنان گفت: مجموعا در کل استان سمنان 180 پایگاه بسیج داریم و هر پایگاه دارای اعضا شورا است که همه ی میزهای خدمت ما در اختیار اداره کل بازرسی هستند و باید از ظرفیت فرماندهان پایگاه ها در این بخش استفاده شود .
وی افزود: شبکه گسترده بسیج در سازمان بسیج کارمندان یک تعداد در حوزه بانک ها است که 13 دستگاه اجرایی داریم که در بخش صنعت فعالیت دارند و تلاشمان این است که با تقویت حلقه صالحین و شوراها روند بسیج را به سمت حرکت انقلاب ببریم .
مسئول بسيج كارمندان استان سمنان بیان کرد: اهم فعالیت سازمان بسیج کارمندان میزخدمت جهادی می باشد که مدیران دستگاه های اجرایی را به صورت مستقیم در میزخدمت جهادی حضوردارند و سعی شده ارتباط مستقیم را بین مردم و مسئولین ایجاد نمائیم .
حجت‌الاسلام‌والمسلمین رشیدزاده مدیرکل اداره بازرسی استان سمنان نیز ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز رحلت حضرت امام (ره) و شهدای قیام 15 خرداد گفت: ما باید جواب خون شهدا و جانبازان این سرزمین را با توجه به عملکردمان بدهیم .
وی افزود: همین آمریکا که برای کشور های اسلامی آشوب خواسته بود هم اکنون خود نیز دچار آشوب شده اند و حتی رسانه ها هیچ حرفی را برای گفتن ندارند .
حجت‌الاسلام‌والمسلمین رشیدزاده در خصوص شرح وظایف اداره کل بازرسی و وظایفی را که برای ایشان تعریف شده است صحبت نمود و عمل در کار و تبعیت از رهبری را مدنظر داشتند .
مدیرکل اداره بازرسی استان سمنان تصریح کرد: نظارت همگانی و حضور مردم می تواند در روند صحیح امورات اداری دخیل باشد و مسئولین را در جهت هدف صحیح قرار دهد .
وی فعالیت بسیج در سازمان بازرسی را در خصوص حلقه صالحین و نماز جماعت و ... خیلی خوب دانست و گفت: یکی از وظایف بسیج همراه نمودن تفکر و یا تیپ های متفاوت، با انقلاب می باشد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها