در سالروز ارتحال بنیان گذار انقلاب اسلامی ؛

رژه موتورسواران از اراک تا بیت قدیمی امام خمینی(ره)برگزار شد

گودرزی معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله گفت: به مناسبت بزرگداشت سالروز ارتحال بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) رژه موتوری باشگاه موتورسواران بسیج از اراک تا بیت قدیمی رهبر کبیر انقلاب در خمین، برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۴۶۳۸۳
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار محمد گودرزی معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزیگفت: به مناسبت بزرگداشت سالروز ارتحال بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) رژه موتوری باشگاه موتورسواران بسیج برگزار شد.

وی افزود: در این رژه بیش از یکصد موتور سوار رژه خود را از خیابان ها و میادین اصلی شهر اراک شروع کردند که بعد از تجدید میثاق با شهدا به سمت بیت حضرت امام(ره) در شهرستان خمین حرکت کردند.

 

گودرزی اضافه کرد: موتور سواران در این رژه با در دست داشتن پلاکاردها و تصاویری از امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی‌(ره) بار دیگر با رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت كردند. 

وی خاطرنشان کرد: به نمایش گذاشتن تصویر حضرت امام خمینی(ره) به شکل ویدئو مپ در ارتفاعات کوی گردو به مدت دو شب و برگزاری مسابقه در رسانه ملی و فضای مجازی با محوریت تبیین شخصیت حضرت امام(ره) و وصیت نامه ایشان از جمله برنامه های شاخص سپاه روح الله استان در بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) است.

لازم به ذکر است هر ساله این مراسم به شکل پیاده روی و دوی امدادی برگزار می شد که در طول مسیر علاوه بر سرکشی به روستاها شعار خوانی و سرود خوانی در مسیر انجام می شده که امسال به دلیل شرایط کرونایی این مراسم به شکل رژه موتوری برگزار شد.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات