خبرگزاری بسیج: بخشدار مرکزی ری در بازدید میدانی روستای اسلام اباداز روستای اسلام آباد سیمان تهران به بررسی مشکلات افت فشار آب این روستا پرداخت.
کد خبر: ۹۲۴۶۴۴۶
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۱

 به گزارش روابط عمومی بخشداری مرکزی ری، به منظور بررسی خط انتقال آب و افت فشار آب روستای اسلام آباد(اشرف آباد)صبح روز سه شنبه ۱۳ خرداد ماه فاطمه فکوریان بخشدار مرکزی ری به همراه فرشاد صبحی معاون فنی و مهندسی شرکت آب و فاضلاب منطقه۶تهران(شهرری) و سرمدی دهیاراسلام آباد(اشرف آباد)  با حضور در  روستای اسلام آباد سیمان تهران از انشعابات و لوله های خط انتقال آب و همچنین منبع ذخیره آب روستا واقع در مجتمع آبرسانی شهید تهرانی بازدید بعمل آوردند.

بخشدار مرکزی ری در حاشیه این بازدید گفت: با بررسی های صورت گرفته مجموعه بخشداری مرکزی و دهیاری اسلام آباد سیمان تهران اعلام آمادگی نمودند تا با همکاری مضاعف با اداره آبفای شهرستان ری در جهت رفع معضل افت فشار آب روستا اقدامات لازم صورت بگیرد تا در کوتاه ترین زمان ممکن آب با کمیت در اختیار اهالی محترم روستای اسلام آباد سیمان تهران قرار گیرد.

فرشاد صبحی نیز در حاشیه این بازدید گفت: با گردآوری اطلاعات جامع و کامل و استفاده از نقشه های طرح هادی مصوب روستا و بررسی نوع و سایز لوله های موجود در شبکه آبرسانی و معابر اصلی و فرعی معین در روستاهای بخش مرکزی این امید وجود دارد که بزودی مشکلات کمّی و کیفی آب شرب این روستاها برطرف شود.

 

روستای اسلام آباد سیمان تهران(اشرف آباد) به عنوان روستای پایلوت در سطح بخش مرکزی ری جهت اجرای طرح ساماندهی و مدیریت صحیح منابع آب تعیین گردید.

 

 

 

 

 

ارسال نظرات