نشست عقیدتی به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی(ره) در حوزه زینبیه برگزار شد

نشست عقیدتی به مناسبت سالروز رحلت بنیان گذارانقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و سالروز قیام پانزده خرداددر حوزه زینبیه ناحیه مرکزی برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۴۶۴۷۷
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۴
به گزارش خبرنگار بسیج از یزد: نشست عقیدتی به مناسبت سالروز رحلت بنیان گذارانقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و سالروز قیام پانزده خرداد با سخنرانی حجت الاسلام پور بابایی نمایندگی، ولی فقیه ناحیه مرکزی در حوزه زینبیه ناحیه مرکزی برگزار شد.
حجت الاسلام پوربابایی یکی از مهمترین آرمان‌های امام راحل را تربیت انسان‌ها عنوان کرد و افزود ازآنجا که اسلام خود را دین انسان ساز معرفی می‌کند بر همین اساس امام (ره) تربیت انسان صالح را در راس برنامه‌های انقلابی اش قرارداده و فرمودند: آن قدر که انسان غیر تربیت شده مضر است به جوامع هیچ حیوانی مضر نیست و آن قدر که انسان تربیت شده مفید است برای جامعه هیج موجودی مفید نیست.
وی ادامه داد: شما مادران بسیجی یکی از مهمترین عامل تربیت درست و مفید انسان‌ها در جامعه هستید پس شما یکی از موثرترین عوامل به ثمر رسیدن آرمان‌های امام و این انقلاب هستید که باید هر چه بیشتر در تربیت انسان مفید بکوشید .
حجت السلام پور بابایی در ادامه گفت: قیام پانزده خرداد و حوادث بعد از آن در موفقیت‌های نهضت انقلاب تاثیر جدی داشت از جمله رشد آگاهی و تفکر انقلابی در مردم و افشای چهره مزدورانه شاه و تشکیل سازمان‌ها و گروه‌های اسلامی .
وی خاطر نشان کرد: روزی فردی بر پیامبراسلام وارد شد و گفت:: یا رسول الله من غیر از نماز‌های واجب و روزه‌های ماه رمضان ودر کل فقط واجبات را انجام می‌دهم و مستحبات را توجه ندارم آیا من بهشتی هستم یا جهنمی پیغمبر خدا فرمودند: اگر تو چهار عمل دیگر هم انجام دهی همراه من در بهشت خواهی بود اول اینکه زبانت را از غیبت و دروغ حفظ کنی دوم دلت و قلبت را از کینه و حسد حفظ کنی سوم چشمت رااز آنچه که نگاه به آن حرام است حفظ کنی و چهارم مردم آزاری نکنی.
ارسال نظرات
آخرین اخبار