مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز گفت: اندیشه‌های امام خمینی(ره) بر گرفته از سیره انبیاء، توحید، اسلام و قرآنی است و اگر امروز با مشکلاتی روبه‌رو هستیم به‌دلیل فاصله گرفتن از این اندیشه‌ها است.
کد خبر: ۹۲۴۶۴۷۹
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، علی دشتکی با اشاره به اینکه امروز نه تنها اسلام، شیعیان و مسلمانان بلکه جهان بشریت مدیون اندیشه های امام است اظهار داشت: اندیشه‌های امام خمینی(ره) بر گرفته از سیره انبیاء، توحید، اسلام و قرآنی است، اگر امروز با مشکلاتی روبه‌رو هستیم به‌دلیل فاصله گرفتن از این اندیشه‌ها است.

وی با اشاره به اینکه اکنون در این برهه نیز مقام معظم رهبری به خوبی این راه را ادامه داده است،  افزود: امروز در دو جبهه مشهود حق و باطل که در جهان وجود دارد فرماندهی جبهه حق را مقام معظم رهبری مدبرانه اداره می‌کند و روز به روز موجب عقب‌نشینی دشمنان و عزت مردم ایران شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز با اشاره به فرارسیدن سالروز قیام 15 خرداد، بیان کرد: بذر اصلی و اساسی انقلاب توسط منادیان حق و حقیقت پاشیده شد بود و به برکت امام(ره) و ایثارگری‌های مردم ایران به ثمر نشست و انقلاب پیروز شد.

دشتکی عنوان کرد: اگر بخواهیم اندیشه‌های امام(ره) را تبیین کنید متوجه می‌شویم که اندیشه‌ها بر اساس مبانی توحیدی، اسلام و قرآن ترسیم شده است.

وی خاطرنشان کرد:  انقلاب اسلامی عصاره  تلاش 124 پیامبر و 14 معصوم است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز با بیان اینکه وجود برخی مشکلات به‌دلیل فاصله گرفتن از این اندیشه‌ها است گفت: اگر سیره امام تبیین شود و به‌طور واقع به آن عمل شود خود به خود مشکلات برطرف می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها