سعد زعفری هشجین
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت:
اقدامات اساسی در خصوص شروع عملیات اجرایی احداث باند دوم گرمی – بیله سوار برای توسعه شهرستان‌های گرمی و بیله سوار محقق شد.
کد خبر: ۹۲۴۶۴۸۷
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰

آغاز عملیات اجرایی احداث باند دوم گرمی – بیله سوار

به گزارش خبرگزاری بسیج  از اردبیل  محبوب حیدری با اشاره به شروع عملیات اجرایی احداث باند دوم گرمی – بیله سوار اظهار کرد: با پیگیری جدی مسؤولان استانی و مجموعه راه و شهرسازی استان اقدامات اساسی در خصوص شروع عملیات اجرایی احداث باند دوم گرمی – بیله سوار برای توسعه شهرستان گرمی در سال گذشته محقق شد.

وی با تاکید برضرورت ادامه عملیات اجرایی باند دوم ورودی گرمی – بیله سوار افزود: برنامه‌ریزی شده برای تسریع عملیات اجرایی پروژه، عملیات آسفالت ۴/۵ کیلومتر را در سال‌جاری انجام دهیم.

مدیرکل مسکن و شهرسازی استان اردبیل بیان کرد: در سال گذشته ۱۷۵۰ میلیارد ریال از منابع مختلف تخصیص داده شده برای راه و شهرسازی استان اردبیل ۱۰ درصد این منابع استانی و ۹۰ درصد ملی بود.

وی در ادامه تصریح کرد: احداث چهارخطه بیله سوار – گرمی به‌عنوان پروژه مهم و حیاتی، اهمیت و نقش بسزایی درایمنی تردد، سرعت جابجایی کالا و مسافر، حمل و نقل محصولات کشاورزی، توسعه اقتصادی و گردشگری برای استان و شهرستان بیله سوار دارد.

حیدری گفت: از دیگر مزایای احداث و تکمیل این پروژه اتصال مرکز استان و تسهیل ترانزیتی استان اردبیل با کشور همسایه (جمهوری آذربایجان ) از طریق پایانه مرزی بیله سوار است.

ارسال نظرات