خبرهای داغ:
بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در آستانه ۱۴ خرداد، سالگرد رحلت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد، با صدور بیانیه ای، فرارسیدن این ایام را گرامی داشت.
کد خبر: ۹۲۴۶۵۲۳
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس؛ در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله ‌الرّحمن ‌الرّحیم‌

نیمه خردادماه یادآور دو رویداد مهم برای ایران اسلامی است، ۱۴ خرداد ماه سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره)، بزرگ‌ترین چهره تاریخ معاصر می باشد. شخصیت بزرگی که با طهارت روح و عظمت ایمان خود، انقلاب اسلامی ایران را با قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ هدایت کرد و در بهمن ۱۳۵۷ به پیروزی رساند.
امام خمینی(ره) با تلاش و مجاهدت خستگی‌ناپذیر خود، نظام مقدس جمهوری اسلامی را بر مبنای اسلام ناب محمدی(ص) بنیان نهاد و به عنوان الگو به جهانیان معرفی کرد و با اندیشه‌های نافذ خود، مسیر سعادت و رستگاری را بر مبنای آموزه‌های دین مبین اسلام، فراروی ملت شریف ایران اسلامی و دیگر ملل و جوامع آزاده و حق طلب قرار داد.
امروز نیز در سایه توجهات حضرت ولیعصر‌(عجل‌الله‌ تعالی فرجه الشریف) و رهبری حکیمانه حضرت آیت‌الله‌ خامنه‌ای، تفکر الهی امام خمینی در انقلاب اسلامی زنده است و میراثی ماندگار برای نسل های آینده این سرزمین اسلامی خواهدبود.
قیام خونین ۱۵ خردادماه سال ۱۳۴۲ نیز سرآغاز سقوط حکومت طاغوت بود که موجبات وزش نسیم بیداری و نجات تدریجی محرومان و مستضعفان از سلطه شیطانی مستکبران، در فراسوی جغرافیایی کشور را فراهم آورد.
بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس به نمایندگی از خانواده های معزز شهدا و ایثارگران ضمن گرامیداشت این ایام و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل(ره) و شهیدان، از خداوند متعال پیروزی و سرافرازی برای ملت شریف ایران اسلامی در سایه رهبری حکیمانه امام خامنه ای(مدظله العالی) مسئلت می نماید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها