مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان نظرآباد در گفت‌وگو با «بسیج»:

قیام 15خرداد منشاء تحولات درونی و بیرونی در شكل گیری انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام اسکندری مسئول دفتر نمایندگی ولی فیقه در سپاه شهرستان نظرآباد قیام خونین ۱۵ خرداد سال42 را منشاء تحولات درونی و بیرونی دانست و گفت: اگر امروز مدافعان حرم در کشور های عراق و سوریه با دست خالی در مقابل طاغوتیان زمان جنگیدند و به پیروزی رسیدند از برکات این قیام است.
کد خبر: ۹۲۴۶۵۵۵
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام اسکندری ضمن عرض گرامیداشت قیام 15 خرداد، اظهار داشت: قیام ۱۵ خرداد سال ۴۲ منشاء تحولات درونی و بیرونی در همه ی عالم می باشد، 15 خرداد سرآغازی است بر مبارزات طولانی مدت مردم مسلمان و پای کار دین ایستاده ی ایران که کاخ های کاخ نشینان عالم را نه فقط در ایران بلکه در سراسر جهان به لرزه در آورد و دیگر هیچ ظالمی در جهان احساس امنیت نداشت.

قیام 15خرداد منشاء تحولات درونی و بیرونی در همه عالم است

وی افزود: حرکت قیام ۱۵ خرداد ۴۲ نشان داد که به مظلومان عالم می توانند حتی با دست خالی هم در برابر مقتدرترین ارتش های جهان بایستند و حقشان را بگیرند و دست ابر قدرت ها را از چپاول کردن ثروت هایشان کوتاه کنند.

حجت الاسلام اسکندری با بیان اینکه اگر امروز می بینید که فلسطین پاره تن اسلام، اسرائیل به ظاهر قوی و هم پیمان ها را با دست خالی به زانو در آورده است. سرآغازش را باید در این قیام دید، افزود: اگر امروز مشاهده می شود در عراق و سوریه و کشورهای دیگر جوانانی با دست خالی به مبارزه با گروه های تروریستی تحت حمایت غرب و شرق می روند، هیچ پشتوانه ای جز قیام 15 خرداد ندارد و از این مثال ها در عالم زیاد وجود دارد.

وی تصریح کرد: ۱۵ خرداد این شعله را در دل تمام آزادی خواهان عالم زنده کرد و امروزه آن تفکر ۱۵ خرداد که میتوان در مقابل ظالم ایستاد تبلورش نه تنها در بلاد اسلامی است، بلکه در کنار کاخ سفید جلوه کرده و امنیت یکی از ابرقدرت های عالم را به چالش کشیده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان نظر آباد در پایان با اشاره به اینکه با این مقدمات به این نتیجه می رسیم که ۱۵ خرداد فقط یک حرکت برای مبارزه با طاغوت حاکم در کشور نبوده است، خاطر نشان کرد: قیام 15 خرداد  جرقه ای بوده تا دست طاغوتیان را از تمام عالم کوتاه کرده و زمینه ساز حکومت مستضعفین در عالم گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار