خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) به مناسبت سالروز ارتحال بنیانگذار جمهموری اسلامی ایران پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۴۶۵۷۴
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۶

سرهنگ آرزومندی در این پیام آورده است: پانزدهم خرداد ۱۳۴۲ نقطه عطف تاریخ مقاومت و انقلاب مردم مسلمان ایران اسلامی است. بی شک نام این روز با نام آن بزرگ مرد عرصه حماسه، عرفان، علم، شجاعت، تدبیر، عطوفت و مهربانی حضرت امام خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران گره خورده است. آن فرزانه بی بدیل آن قدر به این روز اهمیت می داد که گویی دست تقدیر الهی به پاس این اهتمام، سفر ملکوتی او را با پانزده خرداد قرین ساخت و این یوم الله را با نام خمینی برای ابد جاودانه ساخت.

 اینجانب سالگرد بزرگداشت رحلت جانگداز حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را به  مردم دین مدار شهرستان ری تسلیت و تعزیت عرض کرده و انشاالله با پاسداری از آرمان های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی و ادامه دادن راه شهدای انقلاب، تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری (حفظه الله)، در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و سرافرازی و سربلندی ایران عزیز اسلامی، بیش از پیش تلاش کنیم.

 

ارسال نظرات