در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) در مهریز مطرح شد

توصیه امام راحل به مسئولین:با انجام عمل خالصانه در دل مردم پایگاه داشته باشند

حجت السلام دادآفرین: وصیت نامه الهی سیاسی حضرت امام (ره) یک نوشته درس آموز برای همه مسئولین است و از توصیه‌های امام راحل به مسئولین خدمت خالصانه و داشتن پایگاهی دردل مردم است.
کد خبر: ۹۲۴۶۶۰۶
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، حجت الاسلام دادآفرین در جمع مردم و مسئولین شهرستان مهریز در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) بیان داشت: وصیت نامه الهی سیاسی حضرت امام (ره) یک نوشته درس آموز برای همه مسئولین است و از توصیه‌های امام راحل به مسئولین خدمت خالصانه و داشتن پایگاهی دردل مردم است.
حجت الاسلام دادآفرین افزود:تشییع جنازه باشکوه و بی نظیر حضرت امام (ره) یکی از نشانه‌های عزت ایشان است و کسانی هم که در مسیر و هدف امام (ره) قرار گرفتند همچون سردار شهید عزیز حاج قاسم سلیمانی و شهید حججی‌ها این عزت را بدست آوردند.
کارشناس مذهبی با اشاره به آیه شریفه‌ای از قرآن کریم تصریح نمود: مشی امام راحل جز عمل به دستورات قرآن کریم نبود و دو خصیصه مهم یعنی ایمان و عمل صالح که در قرآن کریم به آن اشاره شده از خصوصیات بارز حضرت امام بود که شایسته است مسئولین ما برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام (ره) به این دو مقوله توجه کنند.
وی بیان داشت:نگاه امام راحل یک نگاه الهی بود و به همین دلیل اندیشه و مکتب او جهانی شدو محدود به کشور ایران نبود.
دادآفرین افزود: منطق و عقلانیت از دیگر ویژگی‌های مکتب امام (ره) است و مردم به همین دلیل به راه ایشان ایمان داشته و تا پای جان به آرمان‌ها و ارزش‌های این مکتب ایستادگی نمودند.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات
آخرین اخبار