رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد آخرین وضعیت کلاس‌ها و امتحانات دانشجویان این دانشگاه را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۲۴۶۹۲۶
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسج کهگیلویه وبویراحمد،  رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد یاسوج گفت: دروسی که امکان برگزاری به صورت غیر حضوری نباشد، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و تعداد معدود به صورت حضوری تشکیل خواهد شد.
کرم جانی پور افزود: دانشگاه آزاد واحد یاسوج از لحاظ اداری به صورت تمام و کمال بازگشایی شده است و خدمات مربوطه را به دانشجویان ارائه می‌دهد، اما از جنبه آموزش، مانند بقیه دانشگاه‌ها، آموزش مجازی را دنبال می‌کند.
وی اضافه کرد: تنها مشکلی که وجود دارد شیوع بیماری است، با توجه به رشد بیماری در شهر‌های تابعه، اگر آموزش به صورت مجازی دنبال شود قطعا مناسب‌تر است با این وجود واحد‌های تابعه مطابق با دستور سازمان مرکزی آمادگی بازگشایی و آموزش حضوری را دارند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و واحد یاسوج بیان کرد: تا زمانی که وضعیت به حالت هشدار وارد نشود، می‌توان به باز بودن دانشگاه ادامه داد هر چند آمار‌های روز‌های اخیر، حاکی از آن است که وضعیت استان به حالت هشدار نزدیک می‌شود.
وی عنوان کرد: با توجه به غیرحضوری بودن، اجباری به حضور دانشجویان نیست تنها کسانی که اشکال داشته باشند یا برای کار‌های اداری، می‌توانند در دانشگاه حضور یابند.
جانی پور ادامه داد: دانشگاه خوابگاه ملکی ندارد در صورت حضور دانشجویان جلساتی برای نکات و مسائل بهداشتی و پیشگیری قبل از حضور دانشجویان با مسئولین خوابگاه‌های خودگردان برگزار خواهد شد.
جانی پور بیان کرد: در مورد سرویس‌های دانشجویی جلسه مقدماتی انجام شده و در صورت نیاز با رعایت فاصله‌گذاری در سرویس‌ها و تناسب تعداد دانشجو به سرویس نیازسنجی خواهد شد.
وی اضافه کرد: حوزه دانشجوی با پیگیری و توافق با یکی از مراکز تولید ماسک هماهنگی کرده که از تاریخ شروع امتحانات توزیع انواع ماسک با تخفیف ویژه دانشجویی به قیمت نصف بازار به دانشجویان عرضه کند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و واحد یاسوج گفت: امتحانات با گستردگی زمانی (بازه یک ماهه) به صورت حضوری، با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و تعداد معدود در هر سانس و امتحانات مقطع دکتری با توجه به دستور سازمان به صورت غیر حضوری و به مجازی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات