خبرهای داغ:
مدیر کل کمیته امداد استان سمنان خبر داد:

کمک ۱۵ میلیارد تومانی مردم سمنان به نیازمندان از طریق مراکز نیکوکاری

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان گفت: کمک مردم استان سمنان به نیازمندان از طریق ۶۳ مراکز نیکوکاری استان سمنان از ابتدای سال جاری تا کنون به ۱۵ میلیارد تومان رسید.
کد خبر: ۹۲۴۶۹۲۷
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۲
کمک ۱۵ میلیارد تومانی مردم سمنان به نیازمندان از طریق مراکز نیکوکاریبه گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، محسن مسعودیان راد، مدیر کل کمیته امداد استان سمنان هدف از ایجاد مراکز نیکوکاری واگذاری کار‌ها به دست مردم است دانست و افزود: تلاش شده بیشتر مراکز نیکوکاری در کنار مساجد استان سمنان قرار بگیرد تا در بطن جامعه و مردم باشد.
وی فعالیت‌های مراکز نیکوکاری را در سرفصل‌های فرهنگی، اشتغال، مشاوره، کلاس‌های قرآنی، تهیه سبد کالا، کمک‌هزینه جهیزیه و دیگر موارد حمایتی برشمرد و گفت: مراکز نیکوکاری در سطح استان در پنج شاخص رتبه اول را به دست آورده‌اند و این مراکز تعامل بسیار سازنده‌ای را با کمیته امداد استان سمنان ایجاد کرده‌اند.
مسعودیان راد با اشاره به اینکه از مجموع مشارکت‌های مردمی به مراکز نیکوکاری، ۱۰ میلیاردو ۷۵ میلیون تومان در قالب کالا دانست و خاطرنشان کرد: بقه کمک در قالب کمک‌های نقدی، خدمات، تخفیفات و سایر سرفصل‌ها بوده اشت.
وی به کمک هفت میلیارد و ۲۰۴ میلیون تومانی مردم شریف استان سمنان در بخش اطعام و افطاری در ماه مبارک رضمان با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش همدلی و کمک مومنانه خبر داد و گفت: در این مدت دو میلیاردو ۸۶۴ میلیون تومان به کودکان در قالب اکرام ایتام و محسنین کمک شد.
مدیر کل کمیته امداد استان سمنان به جمع آوری سه میلیاردو ۸۰۰ میلیون تومان در قالب زکات فطره و عام، کفاره عمد و غیر عمد توسط مراکز نیکوکاری اشاره کرد و گفت: یک میلیاردو ۳۵۹ میلیون تومان از ابتدای سال ۹۹ تا کنون سبد کالا تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است.
محسن مسعودیان راد با اشاره به اینکه فعالان مرکز نیکوکاری دارای صبغه و وجاهتی مطلوبی که درکوی و محله خود هستند، خاطرنشان کرد: بدین‌سان، این افراد ضمن شناسایی محرومان محله، در تعامل و همکاری با خیران به دست‌گیری از نیازمندان می‌شتابند. /ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها