دیدار سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد با فرمانده تیپ ۴۸ فتح

سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد با فرماندهی تیپ مستقل ۴۸ فتح استان دیدار و گفت و گو کرد.
کد خبر: ۹۲۴۶۹۴۹
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۹

 

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد،  سید محمد هادی امیری سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد در این دیدار  ارتقای درجه فرماندهی تیپ مستقل ۴۸فتح استان را  به سردار حکمتیان راز، سبزقامتان ،بسیجیان جان برکف ومردم شریف استان کهگیلویه وبویراحمد تبریک گفت.

سید محمد هادی امیری بیان کرد: امنیت وآسایش امروز جامعه را مرهون مجاهدت ها و جانفشانی های سپاه پاسداران ونیروی مقاومت بسیج در درون وبرون از مزرهای کشورمان هستیم و تعداد شهدای تقدیمی مدافعان حرم وامنیت گواه این مدعاست .
سرپرست مخابرات منطقه ابراز داشت: سپاه علاوه بر حفظ امنیت و مسائل دفاعی، در عرصه های دیگری همچون سازندگی، عمران، خدمت رسانی به محرومان، مسائل فرهنگی و هنری و تولید فکر انقلابی، نقش آفرین بوده واین اقدامات باید ادامه یابند.
در ادامه این نشست صمیمی فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان ضمن تقدیر وتشکر از حضورسید محمد هادی امیری گفت : دریافت این نشان حاصل تلاش ۴۰ساله رزمندگان وبسیجیان دریا دل این استان بوده که در تمامی مقاطع مختلف،عشق وعلاقه ی خودشان را به نظام وانقلاب به اثبات رسانیده اند و امیدوارم امانتدار خوبی برای مردم فهیم و ولایتمدار استانمان باشم و یقین بدانید تا آخرین قطره خون از تمام مرزهای جغرافیایی، فرهنگی، عقیدتی، سیاسی و اجتماعی دفاع خواهیم کرد .
سرتیپ دوم پاسدار حسن حکمتیان راز به اقدامات تیپ ۴۸ فتح در عرصه های مختلف اشاره کرد و افزود: علیرغم اینکه در شمال غرب حضور داشتیم اما در دور ترین نقاط روستاها ورود و به امداد رسانی پرداختیم و در بحث مهار سیل اقدامات قابل توجهی توسط تیپ مستقل ۴۸فتح استان برداشته شد
سردار حکمتیان ابراز داشت: در روزهای شیوع کرونا به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته در حوزه گندزدایی و رفع آلودگی معابر ، مراکز ، بیمارستان ها ، درمانگاه ها و مساجد، مدارس ، دانشگاه ها و … فعالیت می کردیم .
وی بیان کرد: در ایام شیوع کرونا حدود ۵۳۰ هزار عدد ماسک توسط گردان های امام حسین (ع) تیپ ۴۸ فتح تولید شد و در حوزه تولید تجهیزات پزشکی، ایستگاه غربالگری، پایگاه سلامت، کمک مومنانه ، ایست بازرسی حضور فعال داشتند.
فرمانده تیپ ۴۸ فتح گفت: در آتش سوزی ، بلایای طبیعی و هر تهدیدی که متوجه نظام باشد همان لحظه ماموریت خود را تغییر داده و عملیات را طراحی می کنیم و وارد عمل می شویم.
وی بیان کرد: امروز دشمن با تمام توان و تجهیزات وارد میدان شده و جنگ هیبریدی و ترکیبی است و ما هم برای مقابله با این تهدیدات آماده ایم و دشمن را نیز به خوبی می شناسیم و سناریو طراحی می کنیم.
سرتیپ دوم پاسدار حکمتیان راز در پایان به اجرای میدان تیر جهت کارکنان مخابرات منطقه در راستای آمادگی رزم خبر داد وگفت:  ان شاءالله بعد از فروکش کردن این ویروس منحوس کرونا این مهم انجام خواهد شد.
در پایان این دیدار صمیمی لوح تبریک ارتقاء درجه سرتیپ دوم پاسدار حاج حسن حکمتیان راز ازسوی سید محمدهادی امیری به وی اهداء و آمادگی خود را جهت هرگونه تعامل وهمکاری با فرماندهی تیپ مستقل ۴۸فتح استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام نمود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات