خبرهای داغ:
حوزه مقاومت بسیج شهید ابراهیمی قم برگزار کرد
نشست مسئولین فرهنگی و اجتماعی پایگاه‌های تابعه حوزه مقاومت بسیج شهید ابرهیمی قم با حضور معاون فرهنگی اجتماعی ناحیه امام حسین (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۴۶۹۵۷
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، اولین نشست مسئولین فرهنگی و اجتماعی پایگاه‌های تابعه حوزه مقاومت بسیج شهید غلامعلی ابراهیمی قم با حضور مهدی علی بابایی معاون فرهنگی اجتماعی ناحیه امام حسین (ع) سپاه علی ابن ابیطالب علیه السلام استان قم در محل مصلی قدس برگزار گردید.

در این نشست مهدی علی بابایی معاون فرهنگی و اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ضمن تقدیر از زحمات مدیران فرهنگی پایگاه‌های تابعه حوزه شهید ابراهیمی از تلاش‌های برادر سنگتراشان مسئول فرهنگی و اجتماعی حوزه تجلیل نمود و به تشریح اقدامات و پیامد‌های مورد انتظار قرارگاه فرهنگی و اجتماعی جهت رفع نیاز‌ها در سطح محلات و مناطق در قالب منشور و نقشه راه پرداخت.

معاون فرهنگی و اجتماعی ناحیه امام حسین (ع) گفت: محله‌های اسلامی طبق فرمایش مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب باید در سطح منطقه انجام گردد.

وی بیان نمود: در محلات جهت تحکیم خانواده قرارگاه خانه سبز احداث شده است که با تشکیل ۱۵ دفتر از این قرارگاه در سطح ناحیه امام حسین (ع) جهت ترویج سبک زندگی اسلامی و تحکیم خانواده با حضور کارشناسان در حال اجرا است.

بابایی افزود: پیش از این محدوده سرزمینی ناحیه امام حسین (ع) به ۲۷ محله تقسیم شده بود که جهت مبارزه با کرونا و رزمایش مواسات فعالیت‌های بسیار خوبی داشتند و هم اکنون به ۴۶ محله تقسیم شده که در حال پیگیری امورات فرهنگی و اجتماعی به منظور رفع معضلات اجتماعی، فرهنگی و معیشتی میباشد.

گفتنی است در راستای منشور قرارگاه فرهنگی و اجتماعی ناحیه و با عنایت به مطالب مقام معظم رهبری ، مسئولین فرهنگی پایگاه‌های حوزه شهید ابراهیمی به بیان پیشنهادات و نقطه نظرات پرداختند.

انتهای پیام/الف-جهاندیده
ارسال نظرات
پر بیننده ها