موسوی رئیس امور ایثارگران و جانبازان فرماندهی انتظامی یزد اعلام کرد: نیروی انتظامی در یزد مجموعاً ۱۷۲ شهید و ۳۱۵ جانباز تقدیم انقلاب کرده است.
کد خبر: ۹۲۴۶۹۶۳
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۵:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، سید مرتضی موسوی رئیس امور ایثارگران و جانبازان فرماندهی انتظامی یزد اظهار داشت: نیروی انتظامی در یزد مجموعاً ۱۷۲ شهید و ۳۱۵ جانباز تقدیم انقلاب کرده است. حتی در زمان جنگ تحمیلی هم کارکنان نیروی انتظامی در کنار برادران بسیج، سپاه و ارتش جنگیده و خون خود را برای حفظ و بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار کرده اند.
وی افزود: در حوزه مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر نیز از دهه ۶۰ تاکنون بالغ بر ۴۵ شهید تقدیم انقلاب و نظام شده است.
موسوی اظهار کرد: ناجا همواره در میدان مبارزه با قاچاق انسان و مواد مخدر در صف مقدم بوده و آمار شهدا و جانبازان ما نشان دهنده این است پلیس وظیفه خود را ایفا کرده و در این راه متحمل آسیب‌های جدی نیز شده است.
این مقام مسئول ابراز داشت: متاسفانه در پی حادثه برای خودروی حامل اتباع افغان حرف‌هایی از سوی معاندین مطرح می‌شود که ابداً صحیح نیست. مسئولین امر پیش از این در مورد جزئیات این موضوع شفاف سازی کرده اند و خبرسازی‌های دیگر کاملا مغرضانه است.
وی گفت: علیرغم جوسازی‌هایی که انجام می‌شود و عملکرد نیروی انتظامی را زیر سوال می‌برند، ناجا بیشترین آسیب را در این حوزه دیده است. متاسفانه برخی در تحلیل هایشان شهدا و خانواده آنان را نادیده میگیرند.
موسوی تاکید کرد: خوشبختانه مردم قدرشناس ما به خوبی با پلیس و زحمات، ایثار و تلاش آنان آشنا هستند. امیدواریم خداوند عده قلیلی که هدفدار قلم زده و به تخریب نیروی انتظامی می‌پردازند را نیز اصلاح کند.
ارسال نظرات