بی‌آبی تابستان ناشی از بی‌توجهی به ساخت سد است

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: بی‌توجهی به ساخت سد و عدم تکمیل سدهای در دست‌ساخت استان بوشهر باعث شده است تا در زمستان شاهد سیل و در تابستان شاهد بروز بی‌آبی باشیم.
کد خبر: ۹۲۴۶۹۸۲
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۴:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، ابراهیم رضایی امروز در جمع اعضای شورا و مسؤولان روستای دهرود دشتستان اظهار داشت: به خاطر شرایط بیماری کرونا نتوانستیم نشست‌های عمومی را با مردم برگزار کنیم ولی تلاش داریم با حضور در شهرها و روستاها و گفت‌وگو با اعضای شورا و مسئولان محلی مشکلات و نیازهای مردم را شناسایی و پیگیری کنیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات حوزه آب در دشتستان و به‌ویژه بخش‌های ارم و بوشکان بیان کرد: ساخت سد دهرود مطالبه به‌حق مردم این منطقه است که تاکنون محقق نشده است.

وی تأکید کرد: بی‌توجهی به ساخت سد و عدم تکمیل سدهای در دست‌ساخت استان بوشهر باعث شده تا در زمستان شاهد سیل و در تابستان شاهد بروز بی‌آبی باشیم. این سد نقش مهمی در بهبود وضعیت کشاورزان، رونق تولید و ایجاد اشتغال خواهد داشت.

رضایی ادامه داد: وعده‌ای برای پروژه‌های عمرانی ازجمله ساخت سد نمی‌دهم چون در حیطه وظایف و اختیارات نماینده نیست ولی قول می‌دهم برای تحقق این مسئله وقت و انرژی بگذارم و به‌طورجدی پیگیری کنم.

در این نشست، اعضای شورای روستای دهرود، دهیار و مسؤولان روستا و تعدادی از معتمدین روستا مسائل و مشکلات را مطرح کردند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر و بخشدار ارم نیز توضیحاتی را در مورد مسائل مطرح‌شده بیان کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار