رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بوشهر گفت: کمیته امداد عامل نیازمند کردن یا فقر و مردم نیست بلکه همواره به جهت پیشگیری و پیگیری آماده پذیرش خانواده‌های دچار مشکل است.
کد خبر: ۹۲۴۷۰۰۸
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶

به گزارش بسیج کارمندان خبرگزاری بسیج از بوشهر، سید محمد علی مهیمنیان پور ظهر در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای رزمایش کمک مومنانه کمک‌های قابل توجه نقدی و غیر نقدی برای نیازمندان انجام شده است.

وی افزود: بیش از ۳۲ میلیون تومان کمک‌های نقدی به حساب افرادی که کسب و کار آنها به دلیل شیوع ویروس کرونا آسیب دیده بود واریز شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: همچنین در قالب سبد غذایی با میانگین قیمت ۳۰۰ هزار تومن و با همکاری خیریه ها و مراکز و خیرین و هم افزایی افراد نیکوکار توزیع اقلام ضروری در بین نیازمندان و غذای گرم در ماه مبارک رمضان در قالب طرح اطعام مهدوی با ۳ آشپزخانه انجام شده است.

رئیس اداره کمیته امداد شهرستان بوشهر با بیان اینکه بیش از ۴ هزار حامی داریم، عنوان کرد: فعالیت‌های آموزشی، اشتغال از آموزش تا تسهیلات و راهبری شغلی توسط کمیته امداد انجام می‌شود. همچنین بسته‌های تشویقی برای افراد داریم.

سید محمد علی مهیمنیان پور در توضیح برنامه‌های خدماتی و حمایتی برای خانواده ها تاکید کرد: در حوزه اشتغال موارد را به حوزه مددکاری برای بررسی ارسال می‌کنیم.

وی یادآور شد: یکی از برنامه‌های ما در بحث اشتغال کاریابی است، که در این راستا طی سه سال گذشته بیش از ۲۰۰ نفر به تولیدی ها معرفی شده‌اند. کمیته امداد عامل نیازمند کردن یا فقر و مردم نیست بلکه همواره جهت پیشگیری و پیگیری آماده پذیرش خانواده‌های دچار مشکل است.

ارسال نظرات