خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی:

در رزمایش سراسری همدلی مومنانه ۱۳۶۰۰۰ بسته معیشتی در خراسان جنوبی توزیع شد

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای آغاز رزمایش همدلی مومنانه تا شنبه ۱۷ خرداد ماه بیش از ۱۳۶ هزار بسته معیشتی در بین اقشار آسیب‌پذیر از بیماری کرونا در سطح استان توزیع شده که ارزش ریالی آن ۳۲ میلیارد و پانصد میلیون تومان می باشد .
کد خبر: ۹۲۴۷۰۱۵
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی مهدی هنری مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی صبح امروز در جمع خبرنگاران در خصوص گزارش اقدامات صورت گرفته در استان در راستای رزمایش کمک مومنانه، گفت: از ابتدای شروع رزمایش سراسری مواسات و  کمک مومنانه در استان، همه مردم عزیز نوع دوست، نهاد‌های حاکمیتی، استانداری و دستگاه‌های اجرایی استان، سپاه و بسیج، موسسات خیریه و گروه‌های مردم نهاد و گروه‌های جهادی در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب سنگ تمام گذاشتند.

وی ادامه داد: از ابتدای آغاز رزمایش همدلی مومنانه تا روز شنبه ۱۷ خرداد ماه بیش از ۱۳۶ هزار بسته معیشتی در بین اقشار آسیب‌پذیر از بیماری کرونا در سطح استان با حفظ شأن، جایگاه، عزت و آبروی نیازمندان توزیع شده که ارزش ریالی آن ۳۲ میلیارد و پانصد میلیون تومان می‌باشد.
 
هنری با قدردانی از مشارکت اقشار مختلف مردم نوع دوست استان، گفت: علاوه بر بسته‌های توزیع شده، جمع کمک‌های نقدی و غیرنقدی استان بالغ بر ۳ میلیارد و پانصد میلیون تومان بوده است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی افزود: با توجه به تعطیلی بخش قابل توجهی از کسب و کار‌ها به واسطه بیماری کرونا و در راستای این رزمایش بحث بخشش اجاره در برنامه مردم قرار گرفت که با کمک خیرین عزیز تاکنون اجاره بیش از هزار و ۱۰۰ واحد تجاری در استان به ارزش ریالی ۷۵۰ میلیون تومان بخشیده شده است.

هنری اظهار داشت: همچنین در زمینه پرداخت وام به مشاغل آسیب دیده از کرونا توسط خیرین نیز بیش از ۱۴۲ فقره وام قرض‌الحسنه به مبلغ ۴۶۷ میلیون تومان به صورت مردمی پرداخت گردید.

وی عنوان کرد: در زمینه پخت غذای گرم نیز با کمک کمیته امداد و سایر خیرین و هیئات مذهبی تعداد  ۲۸۳ هزار پرس غذای گرم به ارزش ریالی ۲ میلیارد و هشتصد میلیون تومان در بین محرومین و آسیب دیدگان کرونا توزیع شده است.

هنری، از فعالیت بیش از ۵ هزار و چهارصد نیروی بسیجی و جهادی در راستای برگزاری رزمایش و در بحث بسته بندی، توزیع و شناسایی خانواده‌های آسیب دیده و محروم در سطح استان خبر داد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار