اجرای طرح جهاد روشنایی برای دومین سال در بوشهر

طرح جهاد روشنایی به همت سازمان بسیج مهندسین صنعتی سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر برای دومین سال متوالی در استان بوشهر اجرا می ­شود.
کد خبر: ۹۲۴۷۰۳۹
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، جلسه بررسی و چگونگی اجرای طرح جهاد روشنایی در استان بوشهر با حضور آقای حاجیانی مدیر صندوق کارآفرینی امید استان برگزار شد.

در این دیدار که بین محسن مشتاقی مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان بوشهر و آقای حاجیانی مدیر صندوق کارآفرینی امید استان صورت پذیرفت٬ به بحث و بررسی چگونگی اجرای طرح جهاد روشنایی در سال ۹۹ پرداخته شد.

 حاجیانی مدیر صندوق کارآفرینی امید استان بوشهر در این جلسه اظهار داشت: پیرو انعقاد تفاهم نامه بین صندوق کارآفرینی امید٬ سازمان بسیج مستضعفین٬ سازمان برنامه و بودجه کشور٬ کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی کشور٬ این صندوق در استان بوشهر آمادگی ارائه خدمات به متقاضیان در چارچوب این تفاهمنامه را دارد.

 وی گفت: هدف این صندوق کمک به اشتغال پایدار در مناطق روستایی و کم برخوردار است و طرح جهاد روشنایی که نمونه بارز رسیدن به این هدف است٬ مورد حمایت ویژه این صندوق می باشد.

همچنین این صندوق بر اساس استراتژی های هر روستا یک محصول و روستای بدون بیکار٬ اجرای این برنامه در استان بوشهر را دنبال می ‌کند.

محسن مشتاقی مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان زمان ارائه شرحی از اهداف اجرای طرح جهاد روشنایی توسط بسیج٬ بیان نمود که این سازمان بر اساس شناسایی متقاضیانی که توسط گروه های جهادی و کمیته امداد امام خمینی(ره) انجام شده٬ اجرای این طرح در استان بوشهر را با جدیت دنبال خواهد کرد.

 همچنین پیرو این نشست٬ مقرر شد که جلسه‌ای بین کمیته امداد امام خمینی(ره)٬ سازمان بهزیستی استان٬ بسیج سازندگی و بسیج مهندسین صنعتی استان و صندوق کارآفرینی امید برگزار شود و وظایف هر قسمت برای طرح جهاد روشنایی بررسی و اجرایی گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات