خبرهای داغ:

سرکشی هیئت رئیسه دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شاهرود از حوزه‌های بسیج خواهران+ تصاویر

هیئت رئیسه دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهرود از حوزه‌های بسیج خواهران صدیقه کبری (س)، زینب کبری (س) و فاطمه الزهرا (س) سرکشی کردند.
کد خبر: ۹۲۴۷۳۵۹
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، هیئت رئیسه دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهرود از حوزه‌های بسیج خواهران صدیقه کبری (س)، زینب کبری (س) و فاطمه الزهرا (س) سرکشی کردند.
در این بازدید‌ها که فرمانده حوزه‌ها و رابط و ارکان قیمت نمایندگی حوزه‌ها حضور داشتند، برنامه‌های ابلاغی سال ۱۳۹۹ ابلاغ و توجیه گردید.
در این جلسات که مسئول دفتر نمایندگی و قیمت‌های نظارت و بازرسی، سیاسی و روابط عمومی حضور داشتند، در خصوص اجرای برنامه‌ها تاکید و ابهامات پاسخ داده شد.
حجت الاسلام عیسی سلیمانی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه شاهرود در این بازدید‌ها با تقدیر از تلاش‌های انجام شده بر تعامل و همکاری نمایندگی و فرماندهی حوزه در راستای پیشبرد اهداف عالیه بسیج تاکید و بر تعمیق و گسترش بصیرت و معرفت در ارکان بسیج تصریح نمود.
در این بازدید‌ها فرماندهان و رابطتان نمایندگی حوزه‌ها نیز گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه و پیشنهادات و نظارت خود را در پیشبرد برنامه‌ها ارائه کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها