خبرهای داغ:
به همت سپاه ناحیه عشایری استان کرمانشاه ؛

مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و شهدای قیام خونین یوم الله ۱۵ خرداد برگزار شد

مراسم بزرگداشت سی و یکمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و شهدای قیام خونین یوم الله ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ در سپاه ناحیه عشایری استان کرمانشاه برگزار گردید .
کد خبر: ۹۲۴۷۵۴۶
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۴

به گزارش خبر نگار بسیج عشایری از کرمانشاه ،  مراسم  ویژه  بزرگداشت سی و یکمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و شهدای قیام خونین یوم الله ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ در  سالن آمفی تئاتر کانون بسیج جوانان با حضور  پرسنل سپاه ناحیه عشایری استان کرمانشاه برگزار شد .

مسئول تعلیم و تربیت سپاه  ناحیه عشایری  ضمن تسلیت به مناسبت سالگرد  رحلت جانسوز امام خمینی (ره) و گرامی داشت سالروز قیام ۱۵ خرداد با اشاره به ویژگی های  معنوی و سیاسی حضرت امام خمینی (ره ) عنوان کرد: از ویژگی های معنوی امام خمینی (ره) می توان به  حدیثی از  امام صادق (ع)  اشاره کرد که می فرماید : کونوا دعاة الناس بغیر ألسنتکم  با غیر زبان هآیتان مردم را دعوت کنید.

حجت الاسلام جوانمردی  تصریح کرد : ابعاد مختلف شخصیت امام خمینی (ره) نیازمند تدبیر بیشتر است و به همین دلیل امروز باید از این ویژگی‌ها به عنوان الگو برای بشریت استفاده کرد ،  هر انسانی باید در زندگی خود یک الگو داشته باشد و در طول دوران عمر خود از خوبی هایش بهره بگیرد و باید اسوه ای انتخاب کنیم که ما را به آن هدف والا برساند ، که حضرت امام خمینی (ره)  بهترین الگو برای هر کسی است  .

وی در ادامه گفت :  از ویژگی‌های مهم شخصیتی امام خمینی (ره)  می توان به خدایی بودن ایشان اشاره کرد اینکه در همه  کارها خدا را محور قرار می داد  و  هیچ گاه رضای مخلوق را برتر از رضایت خالق نمی دانستند .

ارسال نظرات
آخرین اخبار