مدیریت فرهنگ سازی ناحیه بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با «بسیج» مطرح کرد

خرمشهر‌ها در پیش است

مدیریت فرهنگ سازی ناحیه بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان گفت:دانشجویان، خرمشهر‌ها را باید در دانشگاه خود پیدا کنند و دانشجویان باید در عرصه‌ها و صحنه‌های گوناگون حضور فعال داشته باشند.
کد خبر: ۹۲۴۷۸۲۱
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۲
بهروز مختاری، مدیریت فرهنگ سازی ناحیه بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان گفت: دانشجویان، خرمشهر‌ها را باید در دانشگاه خود پیدا کنند و دانشجویان باید در عرصه‌ها و صحنه‌های گوناگون حضور فعال داشته باشند.

وی افزود: با توجه به سالروز آزاد سازی خرمشهر و ویژه برنامه سوم خرداد تصمیم بر این شد که معاونت فرهنگ سازی ناحیه بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان با توجه به تعطیلی دانشگاه‌ها و همچنین بیماری کرونا با رعایت فاصله گذاری اجتماعی ویژه برنامه‌ای در این خصوص برگزار نماید که تمام پروتکل‌های بهداشتی نیز رعایت شود.

مدیریت فرهنگ سازی ناحیه بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: سخنران برنامه سردار کرمی، فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق سپاه و همچنین راویان برنامه جناب آقای کیخا مسئول بسیج دانشجویی استان و جناب سراجی از رزمندگان دفاع مقدس بودند.

مختاری با تاکید بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی، گفت: تصمیم بر این شد که حدود ۱۰۰ نفر مهمان در فضای باز حضور پیدا کردند؛ و همچنین پک‌های بهداشتی و فرهنگی بین عزیزان توزیع گردید.

این مسئول در پایان گفت: فضا سازی این کار در دانشگاه آزاد واحد زاهدان و در کمین یا کانال یونس که قبلا توسط دانشجویان طراحی شده بود، انجام گرفت.
ارسال نظرات