مسئول بسیج کارمندان سمنان بیان کرد

پركردن واگن هاي خالي با فعاليت فرهنگي و مقابله با جنگ نرم

پركردن واگن هاي خالي با فعاليت فرهنگي و مقابله با جنگ نرم و ... بايد در دستور كار بسيج قرار گيرد .
کد خبر: ۹۲۴۷۸۶۱
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳

به گزارش بسیج کارمندان خبرگزاری بسیج از سمنان :مسئول بسیج کارمندان استان سمنان :طبق سياست هاي نظام اداري توسط مقام معظم رهبري ، ميبايست در ارتقا سطح قوانين و مقررات اداري و بالابردن سطح توانمندي كاركنان اقدام شود تا بتوانيم در حوادث گوناگون جامعه دوام بياوريم.مثل اصلاح الگوي مصرف كه در دهه ٨٠ مقام معظم رهبري بيان نمودند كه هنوز ما در همين بحث مشكل داريم.

نقش نظارتي بسيج در دستگاه هاي اجرايي بايد افزايشي و قانون امر به معروف و نهي از منكر فراگير شود تا بتوانيم عده اي از مشكلات ادارات را حل نمائيم.

نقش بسيج مراقبت از حوزه استحفاظي خويش است و پاسخگويي تكريم ارباب رجوع در دستگاه اجرايي مي باشد كه مقام معظم رهبري به صراحت در اين مورد بياناتي را داشته است .

انضباط اجتماعي در ادارات ، ورود و خروج به موقع پرسنل ، توجه به ارباب رجوع و رفع امورات آنان از وظائف پرسنل دستگاه هاي اجرايي مي باشد با توجه به در يافت حقوق از آن دستگاه كه بسيج نيز به عنوان يك ناظر نقش مراقبتي هم براي خود و هم براي ديگران به صورت عملي داشته باشد.

هر دستگاه در سال ١٣٩٩ با توجه به سياست هاي مقام معظم رهبري و اهم اقدامات عملياتي و پيامدهاي آن يك برنامه تعريف نمايد و پيامد آن اين باشد كه رضايت مردم را نسبت به دستگاه ها و نظام افزايش دهد و پيامدها و بازخوردهاي خوبي را دريافت نمايد .

اين برنامه سال ٩٩ ادارات مي باشد و براي اين هدف مي توان از اساتيد مجرب فرهنگي و سياسي استفاده نمود .

مقام معظم رهبري تاكيد نمودند براي دولت بعدي تمايل دارند به يك دولت جوان مومن انقلابي ، نه تينكه همه ي وزرا جوان باشند اما بايد كساني باشند كه بتوانند جهادي عمل نمايند .

ارسال نظرات
آخرین اخبار