خبرهای داغ:

انعقاد تفاهم نامه سازمان بسیج علمی،خراسان جنوبی با فضای مجازی سراج

به منظور استفاده از توانمندی و ظرفیت فضای مجازی سراج خراسان جنوبی در جهت رشد و بالندگی ماموریت سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان، تفاهم نامه ای بین این دو سازمان منعقد شد.
کد خبر: ۹۲۴۷۸۸۲
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴

به گزارش سرویس بسیج علمی خبرگزاری بسیج از خراستان جنوبی به منظور استفاده از توانمندی فضای مجازی سراج  خراسان جنوبی در جهت رشد و بالندگی ماموریت سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان، تفاهم نامه ای بین مسئولین این دو سازمان به امضاء رسید.

مرتضی عظیمی فر مسئول بسیج علمی، پژوهشی و فناوری خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت فضای مجازی به ویژه  در زمینه رسانه های دیجیتال، اظهارداشت: می توان از توانمندی سازمان فضای مجازی سراج با استفاده از رسانه های دیجیتال در جهت رشد و بالندگی در راستای ماموریت بسیج علمی و پژوهشی استفاده کرد.

مسئول بسیج علمی، پژوهشی و فن آوری خراسان جنوبی گفت: سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری به واسطه ماموریت ذاتی علمی می تواند در حوزه های مختلف ورود پیدا کند.

وی با اشاره به مرکز رشد و خلاقیت سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان، عنوان کرد: این مرکز از مخترعین و مبتکرین آماتور و حرفه ای استان، بر اساس کارگروه های که وجود دارد حمایت مادی و معنوی می کند.

عظیمی فر ادامه داد: خانه نخبگان بسیج علمی، پژوهشی به صورت مسئله محور با حضور اساتید دانشگاه و صنعت در عرصه های علمی و تجربی فعالیت انجام می دهد.

مسئول بسیج علمی، پژوهشی و فن آوری خراسان جنوبی یاد آورشد: پردیس شرکت های فن آور، حمایت از طرح های مخترعین و تعامل با رده های علمی استان از جمله فعالیت های این سازمان است.

وی با بیان اینکه می توان از فضای مجازی به صورت مستقیم و غیرمستقیم در راستای اهداف بسیج استفاده کرد، گفت: برگزاری دوره های مجازی، پژوهشی و تحقیقات نقش موثری در جهت اهداف عالی بسیج علمی دارد.

همکاری مرکز رسانه ای سراج در ایجاد کار و کسب دیجیتال با بسیج علمی و پژوهشی

 سعید کسرائی مسئول فضای مجازی سراج خراسان جنوبی گفت : مرکز رسانه ای سراج می تواند در عرصه های تولید محتوا، پوشش رسانه ای، ایجاد کار و کسب دیجیتال با سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان همکاری داشته باشد.

وی اظهار داشت: به دنبال خلق اختراع و یک اثر، آموزش، جریان سازی فرهنگی، حمایت های مالی و فرهنگی نیز نیاز است که  البته ما در این عرصه ضعف های زیادی داریم.

کسرائی عنوان کرد: معرفی تولیدات و نشر محتوا، برگزاری دوره ها آموزشی رسانه ای، نشست ها، سوق دادن جوانان به عرصه کار آفرینی و فعالیت درحوزه استارتاپ ها از دیگر زمینه های همکاری این دو سازمان خواهد بود.

مسئول فضای مجازی سراج خراسان جنوبی گفت: این تفاهم نامه می تواند برای پایدار ماندن کسب و کار در حوزه پژوهش خدمات، تولید محتوا و تبدیل آن به کسب و کار موثر باشد.

وی با تاکید بر اینکه طرح های تولیدی باید منجر به درآمد شود، عنوان کرد: کارآفرینی خانگی، خرد و صنعتی به ما کمک می کند تا بهتر بتوانیم در عرصه اقتصاد موفق شویم.

مسئول فضای مجازی سراج خراسان جنوبی بیان داشت: ایجاد یک کسب کار باید علاوه بر سود دهی،  مبتنی بر نیاز مردم بوده و توجیه اقتصادی داشته باشد.

کسرائی تاکید کرد: برگزاری استارت آپ ها، آموزش خلاقیت و تشکیل تیم های تخصصی برای جوانان، نوجوانان مبتکر می تواند در آموزش کارآفرین موفق موثر باشد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها