مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در گفت وگو با «بسیج» خبرداد

برنامه‌ریزی برای اجرای250 پروژه سازندگی در زنجان

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: بسیج سازندگی برای اجرای250 پروژه سازندگی طی سال‌جاری در استان برنامه‌ریزی کرده است.
کد خبر: ۹۲۴۷۸۹۶
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴

فرهاد امندی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاربسیج زنجان اظهار کرد: پروژه‌های سازندگی در استان زنجان توسط بسیج سازندگی در دست احداث است.

 

مسؤول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه 250 پروژه سازندگی برای سال‌جاری در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: اجرای 500 پروژه سازندگی جامانده از سال گذشته نیز اجرایی می‌شود که 150 پروژه نیمه کاره در اولویت کاری قرار دارد.

 

وی با اشاره به اینکه 10 میلیارد تومان اعتبار از قرارگاه سازندگی برای استان در نظر گرفته شده است، بیان کرد: از این میزان 2 میلیارد تومان شامل بسته‌های غذایی و البسه است و 8 میلیارد تومان هم به صورت اعتبار عمرانی پیش‌بینی شده است.

 

امندی با بیان اینکه توزیع اعتبارات براساس اولویت‌بندی‌های قبلی انجام می‌شود، ادامه داد: این پروژ‌ه‌ها در مناطق مختلف استان زنجان اجرایی می‌شود.

 

مسؤول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه بخشی از اعتبارات توسط بسیج سازندگی، دستگاه‌های دولتی، خیرین و کمک‌های مردمی تامین می‌شود، ادامه داد: براساس توانمندی و حضور مردم این پروژه‌ها در روستاها عملیاتی خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه روستاهای دارای مشکل توسط خود مردم و یا سایر بخش‌ها به بسیج سازندگی معرفی می‌شود، عنوان کرد: پس از بازدید و ارزیابی در صورت محرز شدن شرایط مشخص شده، پروژه عمرانی برای روستاها تعریف و اجرا می‌شود.ش

ارسال نظرات