خبرهای داغ:

افزایش مراجعات به مراکز درمانی شاهرود/رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از افزایش مراجعات به مراکز درمانی و بیمارستان امام حسین (ع) در روز‌های اخیر خبر داد.
کد خبر: ۹۲۴۷۹۵۴
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷
افزایش مراجعات به مراکز درمانی شاهرود/رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعیبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، احسان بینش با اشاره به اینکه خطر افزایش مجدد کرونا در کمین شهرستان‌های شاهرود و میامی قرار دارد، اظهار کرد: وضعیت سفید در شهرستان‌های شاهرود و میامی به‌عنوان پایان همه‌گیری بیماری کرونا نیست.
وی بیان کرد: متأسفانه در چند روز اخیر، شاهد افزایش مراجعات به مراکز درمانی و بیمارستان امام حسین (ع) هستیم که تداوم این حالت می‌تواند این مناطق سفید را به وضعیت زرد و حتی قرمز برگرداند.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به همه شهروندان به‌ویژه سالمندان و افراد دارای بیماری زمینه‌ای تأکید کرد: با فاصله‌گذاری اجتماعی، رعایت اصول بهداشتی و شست‌وشوی مرتب دست‌ها، پرهیز از تردد و مسافرت‌های غیرضروری و برگزاری مراسم‌های جشن و عزا می‌توان در کاهش شیوع بیماری و قطع زنجیره انتقال مؤثر بود.
در تازه‌ترین ارزیابی‌ای که از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از وضعیت شهرستان‌های کشور از نظر خطر ابتلا به ویروس کرونا در روز پانزدهم خردادماه امسال اعلام شده، وضع در دو شهرستان شاهرود و میامی هم خوب و «سفید» است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار