خبرهای داغ:
با حضور فرمانده سپاه استان سمنان،

افتتاح نخستین دفتر گردان‌های امام علی (ع) سپاه استان در ناحیه شاهرود

با حضور فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان و فرماندهی و مسؤول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه شاهرود و معاونت‌های این نهاد، نخستین دفتر گردان‌های امام علی (ع) سپاه استان سمنان در ناحیه شاهرود افتتاح گردید.
کد خبر: ۹۲۴۸۱۹۸
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، با حضور فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان و فرماندهی و مسؤول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه شاهرود و معاونت‌های این نهاد، نخستین دفتر گردان‌های امام علی (ع) سپاه استان سمنان در ناحیه شاهرود افتتاح گردید.
در این مراسم سردار حمید دامغانی یا تقدیر از فرمانده این گردان در راستای ایجاد ساختمان مجزا برای این گردان بر توجه به ماموریت‌ها و برنامه‌های گردان امام علی (ع) تاکید کرد.
در این برنامه فرمانده گردان امام علی (ع) سپاه ناحیه شاهرود به تشریح برنامه و اقدامات این گردان در راستای مقابله با کرونا و ماموریت‌های محوله پرداخت.
لازم به ذکر است گردان‌های امام علی (ع) با ماموریت‌های تعریف شده در بسیج تعریف شده است و اولین ساختمان مجزای این گردان‌ها در استان سمنان در سپاه ناحیه شاهرود امروز با حضور فرمانده سپاه استان و معاونت عملیات و آموزش سپاه استان و شهرستان افتتاح شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار