خبرهای داغ:
مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان:
مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان گفت: اداره نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان ۳۵۷ پروژه در سطح استان در دست اجرا دارد.
کد خبر: ۹۲۴۸۲۶۱
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۲

۳۵۷ پروژه نوسازی و تجهیز مدارس در استان همدان در دست اجرا استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدحسین مرادی در آئین افتتاح دو استخرآموزش و پرورش نواحی 1 و 2 همدان اظهار داشت: اداره نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان ۳۵۷ پروژه در سطح استان در دست اجرا دارد که از محل‌های مختلف اعتبارات استانی، ملی، خیری و بنیاد برکت به مرحله اجرا درآمده است.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌کنیم ۵۰ پروژه در نیمسال اول و دوم امسال به پایان برسانیم، افزود: با حمایت‌های استاتدار زیرساخت‌های لازم در استان فراهم است.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان گفت: دو استخر در نواحی یک و دو داشتیم که افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید و عوامل زیادی در این طرح دست اندرکار بودند که نقش مهمی را برعهده داشتند.

وی ادامه داد: در مجموع ۱۰ استخر در سطح همدان پیش‌بینی و طراحی شده است و از این ۱۰ استخر ۸ استخر باقیمانده که در پیشرفت فیزیکی ۱۵ تا ۶۰ درصد به سر می‌برند.

مرادی ابراز داشت: این دو استخر از سال ۸۹ شروع شد که با اعتباری بالغ بر 7.2 میلیارد تومان در ناحیه یک و 7.5 میلیارد تومان در ناحیه دو با زیربنای استخر ۲هزار و ۳۶۵ مترمربع به صورت اسکلت فلزی در یک طبقه طراحی و اجرا شده است.

وی گفت: تمام مصالح و تجهیزات این دو استخر کاملاً بومی و ساخت داخل است به استثنای چند مورد کوچک که امکان داخلی نداشت.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان در ادامه به مزایای این دو استخر پرداخت و تصریح کرد: سیستم گردش آب به صورت سرریز دائم است که ۴۰ درصد مصرف آن صرفه‌جویی می‌شود و سطح کیفیت آب تمیز خواهد بود، سیستم گرمایشی ترکیبی و متناسب با فضاهای مختلف در محل تعبیه شده و اجرای جکوزی مطابق با استانداردهای پزشکی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات