خبرهای داغ:
فرماندار ویژه شهرستان ملایر گفت: سهم شهرستان ملایر در سال ۹۹، در مجموع ۶۸۰ میلیارد ریال است.
کد خبر: ۹۲۵۵۲۳۳
|
۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۵

۶۸۰ میلیارد ریال سهم اعتبارات شهرستان ملایربه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، قدرت‌اله ولدی در جلسه‌ کمیته‌ برنامه‌ریزی شهرستان ملایر اظهار داشت: سهم شهرستان ملایر در سال ۹۹، از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی، ردیف‌های قانون استفاده متوازن از امکانات کشور، سه درصد نفت و‌ گاز مبلغ ۳۳۰ میلیارد ریال و از اعتبارات ملی استانی شده‌ طرح‌های تملک سرمایه‌ای مبلغ ۳۵۰ میلیارد ریال است که در مجموع ۶۸۰ میلیارد ریال سهم اعتبارات شهرستان ملایر است.

وی افزود: کمیته برنامه‌ریزی تعیین کننده خط مشی شهرستان است و تمام روسای ادارات و دستگاه‌های ذیربط باید در راستای تحقق برنامه‌های این کمیته و جذب اعتبارات ابلاغی تلاش کنند.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر با بیان اینکه کمیته برنامه‌ریزی سند تدبیر و توسعه چراغ راهنما و نقشه راه شهرستان است، گفت: تدابیر لازم برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها و پیشنهاد کاهش هزینه‌ها در چارچوب سیاسته‌ای مصوب دولت اتخاذ شده است.

وی ادامه دادد: مدیران شهرستانی باید پیگیر جذب اعتبار از استان باشند، چراکه بخشی از اعتبارات شهرستانی، بخشی استانی و بخش دیگر آن ملی است، بنابراین هرچه مدیران فعال‌تر و توانمند‌تر باشند می‌توانند بودجه بیشتری جذب کنند.

ولدی با بیان اینکه عدم جذب اعتبار نشان ازعدم برنامه‌ریزی مدیر دارد، افزود: مدیر باید تمام تلاش خود را انجام دهد که یک ریال از بودجه شهرستان برگشت داده نشود چراکه برگشت اعتبار به معنی این است که نسبت به توسعه شهرستان بی‌توجهی شده است.

وی ادامه داد: اولویت‌بندی یکی از نکات مهم حل مشکلات شهرستان است، باید سطح انتظارات جامعه را در نظر گرفته و برنامه‌ریزی بر اساس حل مشکلات مردم در حوزه‌های موجود صورت بگیرد.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر با اشاره به اینک اولویت با پروژه‌های نیمه تمام است، تصریح کرد: پروژه‌هایی که در سال جاری به پایان می‌رسد پروژه‌های مهم و اثرگذار در توسعه شهرستان و در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و جهش تولید است.

وی با بیان اینکه مسئولین در اجرای پروژه‌های خود جدیت را سر لوحه کارهای خود قرار دهند، عنوان کرد: حمایت و جذب سرمایه‌گذار برای تولید و اشتغال باید در اولویت باشد تا با افزایش روند سرمایه‌گذاری در منطقه وضعیت کار و تولید در مسیر رشد قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات