خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خبر داد

تخصیص 8 میلیارد و 850 میلیون تومان اعتبار به توزیع برق تویسرکان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: برای شهرستان تویسرکان در بخش اعتبارات سرمایه‌ای معادل 4 میلیارد و 200 میلیون تومان و در بخش تملک دارایی 4 میلیارد و 650 میلیون تومان تخصیص یافته که در مجموع بیش از 95 درصد جذب شده است.
کد خبر: ۹۲۵۲۷۵۴
|
۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴

تخصیص 8 میلیارد و 850 میلیون تومان اعتبار به توزیع برق تویسرکانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، شیرزاد جمشیدی در دیدار با مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی و حسینی فرماندار تویسرکان اظهار داشت: برای شهرستان تویسرکان در بخش اعتبارات سرمایه‌ای معادل 4 میلیارد و 200 میلیون تومان و در بخش تملک دارایی 4 میلیارد و 650 میلیون تومان تخصیص یافته که در مجموع بیش از 95 درصد جذب شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان افزود: با توجه به کاهش شدید وصول مطالبات در فروردین ماه سال جاری انتظار می‌رود با کمک‌های فرمانداری برای تسریع در پرداخت بهای مشترکین اداری و سایر تعرفه‌ها اقدام شود.

وی با بیان اینکه در راستای تأمین روشنایی تنها گلزار شهدای بی‌برق شهرستان با همکاری خیرین تا سقف 50 درصد از طریق شرکت توزیع نیروی برق استان همدان اقدام خواهد شد، گفت: برای نصب دوربین‌های مدار بسته شهری نهایت همکاری با فرمانداری و دستگاه ذیربط انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ابراز داشت: با توجه به اینکه تأمین برق پارک‌ها در قانون بر عهده شهرداری‌ها است، برای واگذاری انشعاب به پارک‌های درخواستی مساعدت لازم صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به پرداخت مبلغ 400 میلیون تومان از اعتبارات استانی اقدامات لازم برای روشنایی معابر، جابه‌جایی تیرها و... در شهرستان تویسرکان انجام می‌شود.

جمشیدی تصریح کرد: کارکنان شرکت توزیع نیروی برق با تمام وجود در خدمت مردم شهرستان هستند و امیدواریم بتوانیم با همکاری و کمک مردم و مسئولین شهرستان در راستای مدیریت مصرف برق به گونه‌ای عمل کنیم که شهرستان تویسرکان پیک تابستان امسال را بدون خاموشی بگذراند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات