خبرهای داغ:
مدیر آب و فاضلاب شهرستان اسدآباد:

به همت هیئت اندیشه‌ورزان جوان فرهنگ صرفه‌جویی آب را پیاده می‌کنیم

مدیر آب و فاضلاب شهرستان اسدآباد گفت: استاندارد مصرف آب در ۲۴ ساعت برای هر نفر ۱۵۰ لیتر است که متاسفانه اسدآباد به مرز ۲۲۰ لیتر رسیده اما معتقد هستم به همت هیئت اندیشه‌ورزان جوان خواهیم توانست فرهنگ استفاده درست و صرفه‌جویی در آب را پیاده کنیم.
کد خبر: ۹۲۵۷۲۰۷
|
۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۷

دستگیری عامل انتشار اخبار کذب قیمت‌ها در ملایربه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، جلسه هم اندیشی هیئت اندیشه‌ورزان جوان با مدیر آب و فاضلاب شهرستان اسدآباد برگزار شد.

مدیر آب و فاضلاب شهرستان اسدآباد در این دیدار ضمن تقدیر از فعلیت‌های هیئت اندیشه‌ورزان جوان اظهار داشت: مجموعه آب و فاضلاب شهرستان مجوعه‌ای جوان است و با این وجود ما با هم راحت‌ترمی‌توانم کار کنیم و این بسیار خرسند کننده است.

علی اکبر رحمانی همچنین با اشاره به اینکه در حوزه فرهنگ‌سازی صرفه جویی در مصرف از راهکارهای شما استفاده خواهیم کرد و انتظار داریم ما را در ادامه مسیر تنها نگذارید.

وی گفت: در سال تحصیلی جدید سعی می‌کنیم طرح شما جوانان که در قالب مدارس ابتدایی با عنوان همیاران آب است را اجرایی کنیم.

 مدیر آب و فاضلاب شهرستان اسدآباد اضافه کرد: استاندارد مصرف آب در ۲۴ ساعت برای هر نفر ۱۵۰ لیتر است که متاسفانه اسدآباد به مرز ۲۲۰ لیتر رسیده اما معتقد هستم با همت شما جوانان خواهیم توانست فرهنگ استفاده درست و صرفه‌جویی در آب را پیاده کنیم.

در این جلسه محمدجواد کوهی، دبیر هیئت ضمن تشکر از مدیریت آبفا شهرستان به تاریخچه هیئت و ارائه طرح‌هایی در حوزه آبفا پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار