خبرهای داغ:
رئیس هیئت تیر اندازی شهرستان ملایر خبر داد
رئیس هیئت تیراندازی شهرستان از تجهیز سالن تیراندازی شهرستان ملایر به دستگاه سمیلاتور (شبیه‌ساز) به همت سپاه ناحیه ملایر خبر داد.
کد خبر: ۹۲۵۵۰۳۰
|
۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱

تجهیز سالن تیراندازی ملایر به دستگاه سمیلاتوربه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آقابیگی در دیدار با هیئت تیراندازی با سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر با اشاره به مشکلاتی چون نبود امکانات تخصصی در تیراندازی، نبود بودجه و اعتبارات برای خرید اسلحه‌های جدید و عدم همکاری و ارتباط هیئت تیراندازی استان با شهرستان اظهار داشت: همکاری و حمایت سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان می‌تواند در تسریع رفع این مسائل و مشکلات کمک کند.

وی با اشاره به تجهیز سالن تیراندازی به دستگاه سمیلاتور (شبیه‌ساز) افزود: چنانچه این دستگاه در سالن نصب شود این هیئت برای آموزش از هر گونه سلاح بادی، جنگی و واقعی موجود بی‌نیاز می‌شود و این دستگاه از معدود دستگاه‌های موجود در کشور است که با پیگیری‌های فرمانده سپاه ناحیه ملایر به این شهر تخصیص داده شده و آماده نصب است.

مسئول کانون بسیج سپاه ناحیه ملایر گفت: کانون بسیج سپاه ناحیه ملایر در زمینه‌های ورزشی، آموزشی و فرهنگی همکاری خود را با اداره ورزش و جوانان در بحث پر کردن اوقات فراغت اعلام و در راه اعتلای ورزش شهرستان به خصوص ورزش تیراندازی نهایت سعی و تلاش خود را خواهد کرد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر نیز اظهار داشت: از همکاری فرمانده سپاه ناحیه و مشارکت‌های همکاران وی در برنامه‌های ورزشی و امور جوانان شهرستان تشکر می‌کنیم و در حد توان از امکاناتی که داریم در حمایت از ورزش جذاب تیراندازی استفاده خواهیم کرد.

سپهری در پایان از عقد تفاهم نامه ای با سپاه پاسداران در راستای گسترش و توسعه ورزش همگانی و قهرمانی شهرستان خبر داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات