خبرهای داغ:
دبیر موسسه مردم نهاد فروغ اندیشه نور همدان خبر داد

برگزاری «کارگاه شیرین شریک زندگی» در همدان

دبیر موسسه مردم نهاد فروغ اندیشه نور همدان از برگزاری «کارگاه شیرین شریک زندگی» در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۴۹۱۷۵
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۳

برگزاری «کارگاه شیرین شریک زندگی» در همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، میلاد صالحی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برگزاری كارگاه‌های مشاوره پيش از ازدواج بسيار ضروری است و جزو برنامه‌های مهم و اولويت‌دار اداره کل ورزش و جوانان است.

وی به اهميت برگزاری کارگاه‌های مشاوره و آموزش قبل از پيوند مقدس ازدواج به عنوان يك ضرورت در شهرستان تاكيد كرد و گفت: با توجه به رشد غیرقابل باور آمار طلاق در استان همدان برگزاری مناسب و دقيق اين كارگاه‌ها در ارتقای علمی و عملی مخاطبان نقش‌آفرين است و از افزايش طلاق در جامعه به شدت پيشگيری می‌كند. 

دبیر موسسه مردم نهاد فروغ اندیشه نور همدان افزود: بر آن شدیم تا کارگاه شیرین شریک زندگی را برای آشنایی با مهارت ازدواج و انتخاب همسر ویژه زوج‌های جوان برگزار کنیم.

وی در خصوص سرفصل‌های این کارگاه ابراز داشت: سرفصل‌های این کارگاه شامل، آشنایی با مهارت ازدواج و انتخاب همسر، شرایط و چگونگی ازدواج موفق، آشنایی با شخصیت‌ها، سوالات خواستگاری، روند خواستگاری و مدیریت رفتار در دوران نامزدی است.

صالحی گفت: علاقمندان به شرکت در این کارگاه آموزشی تا اول تیر ماه سال جاری می‌توانند به سایت این موسسه به آدرس www.mfah.ir مراجعه و یا با شماره های ۰۹۱۸۶۷۲۷۲۸۰ و ۰۸۱۳۲۵۳۴۵۰۰ تماس بگیرند.

وی یادآور شد: زمان برگزاری کارگاه چهارشنبه و پنجشنبه 4 و 5 تیرماه سال جاری از ساعت 16 تا 19 خواهد بود و در پایان این کارگاه به شرکت کنندگان گواهی معتبر اهدا می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها