خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده

خدمات سلامت و درمان جامعه ایثارگران تسهیل می‌شود

معاون فرماندار شیراز از تسهیل خدمات سلامت و درمان جامعه ایثارگران این شهر خبر داد و گفت: تمام تلاش ما باید حول این محور باشد که هرگونه رنج و مشقتی در خصوص دریافت خدمات را برای ایثارگران به حداقل برسانیم.
کد خبر: ۹۲۴۸۳۹۹
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۰

به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج از فارس، شورای ایثارگران شهرستان شیراز به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شیراز و با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شیراز و مدیران بیمه دی و جمعی از ایثارگران، جانبازان و خانواده معظم شهدا با موضوع سلامت و درمان  تشکیل جلسه داد.

در این نشست علی عسکر جمشیدی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شیراز آرامش امروز جامعه و مردم را مرهون ازخودگذشتگی جانبازان دانست و افزود: ایثارگران عزیز ما رسالت و مسئولیت خود را در زمان جنگ به‌خوبی ایفا کرده‌اند و حق بزرگی بر گردن این مردم دارند و اکنون نوبت ماست که در برابر آن‌ها پاسخ‌گو بوده و نیازهای آنان را به بهترین شکل ممکن رفع کنیم.

وی با اشاره به رنج ناشی از مشکلات عدیده جسمی جانبازان افزود: تمام تلاش ما باید حول این محور باشد که هرگونه رنج و مشقتی در خصوص دریافت خدمات را برای این عزیزان به حداقل برسانیم.

جمشیدی با تأکید بر ضرورت تشکیل کارگروه‌های تخصصی ویژه رسیدگی به امور ایثارگران در فرمانداری شیراز و نیز در سطح استان، از بنیاد شهید و امور ایثارگران خواست تا تمامی مشکلات این عزیزان و نیز موانع موجود بر سر راه ارائه خدمات مطلوب به این حوزه را در اسرع وقت احصاء و جهت بررسی و رسیدگی در کارگروه‌های تخصصی مربوطه به فرمانداری شیراز ارسال کنند.

وی ضمن تقدیر از عملکرد بیمه دی در ارائه خدمات درمانی و سلامت به جامعه ایثارگران، از اعلام آمادگی این بیمه جهت عقد قرارداد با بیمارستان‌های خصوصی خبر داد و افزود: بنیاد شهید و بیمه دی موظف هستند تمامی مواردی که تحت پوشش بیمه‌ای نیستند را گزارش کرده و در اسرع وقت برای رفع این معضل راه حلی ارائه کنند.

معاون سیاسی فرماندار شیراز تأکید کرد: خانواده معظم شهدا ایثارگران و جانبازان باید از حقوق قانونی خود مطلع باشند و مشکلات موجود در مسیر اشتغال فرزندان شاهد  در اسرع وقت برطرف شود.

جمشیدی در پایان از مدیران بیمه دی خواست تا دوره انتظار پرداخت هزینه درمان جامعه ایثارگران را به حداقل رسانده و تسریع خدمات‌رسانی ویژه به این عزیزان، برای دفاتر پیشخوان دولت توجیه و تبیین شود.

وی با اشاره به اینکه احقاق همه‌جانبه حقوق جامعه ایثارگران و تکریم بیش از پیش آنان از اولویت‌های فرماندار شهرستان شیراز است، تأکید کرد: پایش سلامت خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان باید به‌طور مستمر و مطلوب انجام شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار