افزایش ۵۰ درصدی کمک‌های مردمی زنجانی‌ها در جشن گلریزان

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان از جمع‌آوری ۳ میلیارد تومان در جشن گلریزان خبر داد و گفت: این کمک‌ها ۵۰ درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۹۲۴۸۴۴۵
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛اسماعیل صادقی‌نیارکی، رئیس‌کل دادگستری استان زنجان، با حضور در دفتر مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان اظهار کرد: جشن گلریزان امسال به لحاظ شیوع کرونا و ضرورت رعایت فاصله اجتماعی به شیوه مجازی برگزار شد و شاهد افزایش ۵۰ درصدی کمک‌های مردمی هستیم.

 

وی مبالغ جمع‌آوری شده در جشن گلریزان امسال را نزدیک سه میلیارد تومان به‌صورت وجه نقدی و تعهدی برشمرد و افزود: استان زنجان به لحاظ عددی رتبه دوم کشوری و همچنین به نسبت جمعیت رتبه اول کشوری را کسب کرد که این امر مرهون مشارکت بسیار خوب مردم و خیران استان و همچنین نقش بسیار اثرگذار صدا و سیما با تهیه ویژه‌برنامه و با دعوت از مسئولان و خیران مشهود بود.

 

رئیس شورای قضایی استان زنجان از کاهش ۱۴ درصدی جمعیت کیفری زندان‌های استان خبر داد و گفت: با اقدامات صورت گرفته ما شاهد کاهش ۴۰ درصدی جرایم در استان هستیم و این موضوع نقش نهادهای فرهنگ‌سازی در پیشگیری از جرم و جنایت را برجسته می‌سازد.

 

وی با تأکید بر این موضوع که همه ما سرباز نظام و ولایت هستیم و به این امر هم افتخار می‌کنیم  بیان کرد: چشمان تیزبین صدا و سیما بایستی در راستای پیگیری و بیان مشکلات جامعه و مردم همیشه هوشیار باشد و اگر در این راستا  نیاز به ورود دستگاه‌ها برای حل این مشکلات را ضروری دانست از مسئولان دستگاه‌ها بخواهد تا پیگیری لازم را انجام دهند و مردم را در جریان این اقدامات دستگاه‌ها قرار دهد و دستگاه قضایی با تمام توان آمادگی دارد در این زمینه همکاری کند.

 

محسن لطیفی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان نیز در این دیدار یادآور شد: از زمان حضور حجت‌الاسلام رئیسی در رأس قوه قضائیه یک بارقه امیدی در جامعه در مبارزه با فساد و اجرای عدالت در دل مردم ایجاد شده که این موضوع بسیار ارزشمند است.

 

وی با بیان اینکه حضور مسئولان در میان مردم و بدون واسطه برای شنیدن صحبت‌ها و مشکلات در مراکز عمومی و مساجد اقدامی ارزشمند است، خاطرنشان کرد: عملکرد سیستم قضایی استان در سال‌های اخیر نشان از مدیریت جهادی و انقلابی دارد.

 

لطیفی در ادامه از آمادگی صدا و سیمای مرکز استان برای تولید برنامه‌ها از جمله تولید سریال با موضوعات حقوقی، قضایی و پیشگیری از جرائم خبر داد و افزود: نمونه بارز این همکاری تولید ویژه‌برنامه در ماه مبارک رمضان برای جشن گلریزان بود که از تمام ظرفیت مجموعه استفاده کردیم و این روند را ادامه خواهیم داد .

 

وی با اشاره به اینکه رسانه ملی مورد اعتماد مردم است، ابراز کرد: در استان زنجان بالای ۸۰ درصد مردم نسبت به رسانه ملی اقبال نشان دادند و این حاکی از تأثیرگذاری و جلب رضایت مردم است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار