خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان همدان در گفت‌وگو با «بسیج» خبر داد

حضور خواهران بسیجی همدان در طرح اهدای خون برای نجات جان بیماران

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از حضور خواهران بسیجی همدان در طرح اهدای خون برای نجات جان بیماران در قالب رزمایش کمک‌های مومنانه خبر داد.
کد خبر: ۹۲۴۸۵۹۳
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲

حضور خواهران بسیجی همدان در طرح اهدای خون برای نجات جان بیمارانفرزانه رضیان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: رزمایش کمک مومنانه در استان از 15 خرداد ماه به یاد قیام خونین این روز آغاز شده و تا دو هفته ادامه خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه همواره نیروهای بسیج هنگام مواجهه کشور با مشکلات به عنوان بازوی توانمند مردمی وارد عمل شده و در همه بحران‌ها نقش‌آفرین بوده‌اند، گفت: امروز نیز که در شرایط همه‌گیری بیماری کرونا مشکل کادر درمان، کمبود ذخایر خون است، نیروهای بسیج با کمک‌های مومنانه خود وارد میدان شده‌اند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه در ماه رمضان ابراز داشت: کمک‌های مومنانه مردم در ماه مبارک رمضان گره از مشکلات برخی هموطنان گشوده است.

وی عنوان کرد: این بار نیز با توجه به نیاز سازمان انتقال خون، بسیجیان جان بر کف این مرز و بوم ایثار واقعی را به نمایش می‌گذارند و با اهدای قطرات سرخ خون خود برای نجات جان بیماران و رفع بحران کمبود خون کشور پا به عرصه می‌گذارند.

رضیان تصریح کرد: این رزمایش با حضور بسیج مساجد و پایگاه‌های مقاومت سپاه ناحیه همدان برگزار شد و شاهد حضور پر شور بسیجیان و خلق لحظات ناب انسانیت و نوع دوستی در سطح شهر همدان بودیم.

وی ضمن تقدیر از عموم بسیجیان استان بیان کرد: شرکت عموم مردم در این رزمایش بزرگ آزاد است و همشهریان می‌توانند بصورت خانوادگی در این طرح شرکت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات