خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان عنوان کرد

لزوم تعامل و همفکری بسیج محلات و طلاب در راستای پاسخگويی علمی به شبهات و تقویت مسائل اعتقادی

بهار-مسئول بسیج جامعه زنان استان همدان با تأکید بر تعامل و همفکری بسیج محلات و طلاب در راستای اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های مشترک گفت: باید از این فرصت برای پاسخگويی علمی به شبهات و تقویت مسائل اعتقادی بهره برد.
کد خبر: ۹۳۷۳۳۵۲
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳

لزوم تعامل و همفکری بسیج محلات و طلاب در راستای پاسخگويی علمی به شبهات و تقویت مسائل اعتقادیبه گزارش خبرگزاری بسیج، فرزانه رضیان در نشست تعاملی با مسئول بسیج جامعه زنان، مدیریت حوزه علمیه صدیقه کبری(س) و ارکان شجره طیبه صالحین شهرستان بهار اظهار داشت: بسيج طلاب و روحانيون غنی از نيروهای روحانی و طلبه با انگيزه، مؤمن و انقلابی است.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین عوامل موفقیت در هر عرصه‌ای تعاملاتی است که بین اقشار مختلف برقرار است، گفت: تعامل و همفکری بسیج محلات و بسیج طلاب در راستای اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های مشترک بسیار حائز اهمیت است و باید از این فرصت در راستای پاسخگويی علمی به شبهات و تقویت مسائل اعتقادی بهره برد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان اظهار کرد: با توجه به تأثیر کیفی حوزه علمیه در تحقق ماموریت بسیج لازم است که بسیج طلاب در راستای بصیرت‌افزایی در جامعه با استفاده از  هادیان سیاسی بسیج و نیز حضور مبلغان آموزش دیده در سطح پایگاه‌های بسیج، مساجد و محلات در اشاعه فرهنگ اسلامی و تفكر بسيجی نقش‌آفرینی کند و وارد میدان شوند.

مدیر حوزه علمیه صدیقه کبری(س) شهرستان بهار نیز در ادامه عنوان کرد: با توجه به اینکه همکاری و تعامل بسیار خوبی میان بسیج محلات و بسیج طلاب و روحانیون وجود دارد امیدواریم این تعاملات هر چه بیشتر و بهتر تقویت و توسعه پیدا کند.

طاهره نیری افزود: طلاب مدرسه علمیه صدیقه کبری با حضور فعال در حلقات صالحین و برگزاری نشست‌های بصیرتی و روشنگری اقدام به انجام کارهای فکری و تربیتی در سطح اجتماعی و تقویت اعتقادات و معنویات و معرفت‌افزایی و ارتقای بصیرت اقدام کرده است.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار نیز در این نشست اظهار کرد: با توجه به مصوبات و تفاهم‌نامه‌های بسیج محلات و بسیج طلاب، تعاملات سازنده در راستای بصیرت افزایی و ارتقای معنویت عموم مردم با تاثیر کیفی در تحقق اهداف بسیج و ارتقاء نقش آفرینی در عرصه‌های مورد نیاز در حوزه خانواده و تربیت نسل داشته و امیدواریم با بیشتر شدن تعاملات بین بسیج طلاب و بسیج محلات انسجام‌بخشی در تمام مولفه‌های توسعه و پیشرفت ملی را شاهد باشیم.

در پایان این نشست مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین (ع) از زحمات استادیار و سرمربی حلقات شجره طیبه صالحین حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س)  شهرستان بهار تقدیر و تجلیل کرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار