خبرهای داغ:
حدود یک ماهی از آغاز به کار مجلس یازدهم می‌گذرد و حالا اعضای کمیسیون‌های تخصصی مجلس مشخص شده است.
کد خبر: ۹۲۴۸۹۳۶
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، حدود یکماهی از شروع به کار مجلس یازدهم می‌گذرد و حالا اعضای کمیسیون‌های تخصصی نیز مشخص شده و نمایندگان مردم استان گلستان نیز با توجه به تخصص خود در یکی از این کمیسیون‌ها عضویت پیدا کردند.

رمضانعلی سنگدوینی، منتخب اول مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس یازدهم اولویت نخست خود را عضویت در کمیسیون انرژی تعیین کرده بود که با توجه به تخصص او درخواستش مورد موافقت قرار گرفت. سنگدوینی مجری خط ششم انتقال گاز به عراق بوده و در سابقه خود مدیرعاملی شرکت گاز استان را هم دارد.

غلامرضا منتظری از مدیران فرهنگی استان گلستان به شمار می‌رود که به عنوان نفر دوم از سوی مردم گرگان و آق‌قلا به مجلس یازدهم راه یافت. غلامرضا منتظری حدود 8 سال مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور و از مدیران برتر حوزه فرهنگی کشور بود. با توجه به پیشینه فعالیت منتظری و تخصصش، انتظار هم می‌رفت او در کمیسیون فرهنگی مجلس یازدهم عضویت پیدا کند.

رحمت‌الله نوروزی، سابقه نمایندگی مردم علی آبادکتول در مجلس نهم را در کارنامه دارد، او که اکنون دبیر مجمع نمایندگان استان است برای عضویت در کمیسیون برنامه و بودجه به عنوان اولویت نخست خود درخواست داده بود که این اتفاق رخ نداد و نوروزی مانند مجلس نهم در دوره یازدهم نیز به عضویت کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی درآمده است.

غلامعلی کوهساری، نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس یازدهم اولویت نخست خود را عضویت در کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس و اولویت دوم خود را کمیسیون عمران انتخاب کرده بود. حالا او در کمیسیون عمران مجلس یازدهم عضو شده است.

امانقلیچ شادمهر، نماینده مردم گنبدکاووس نیز اولویت نخست خود را عضویت در کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس و اولویت دوم را کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری تعیین کرده بود که با رد شدن درخواستش، اعتراض کرده و در یکی دو روز آینده تکلیف عضویتش در یکی از کمیسیون‌ها مشخص خواهد شد.

رضا آریان‌پور، نماینده مردم مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه در مجلس نیز به عضویت کمیسیون بهداشت و درمان درآمده است.

از این پس مردم استان منتظر هستند تا مسائل و موضوعات استان در مجلس یازدهم و از طریق نمایندگان آنان پیگیری شود؛ مجلسی که مردم امید زیادی به آن بسته‌اند.

سنگدوینی، نماینده گرگان و آق قلا در مجلس گفت: معیشت و اشتغال دو مطالبه جدی مردم است که ما نیز تلاش می‌کنیم در مجلس یازدهم این موضوعات را پیگیری کنیم.

او افزود: باید با جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی بسیاری از عقب افتادگی‌های استان را جبران کنیم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها