خبرهای داغ:
آرزو یوسفی
در سال جاری؛

موزه اسناد دفاع مقدس خراسان‌شمالی افتتاح می‌شود

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی گفت: ساختمان موزه دفاع مقدس استان که مربوط به موزه اسناد و کتابخانه است، در سال جاری افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۹۲۴۹۰۱۰
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، احیا محمدامیری، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی انجام شده برای افتتاح موزه دفاع مقدس در دهه فجر است، اضافه کرد: مساحت این موزه هزار متر مربع در دو طبقه است و تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی با بیان اینکه تاکنون دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای ساخت موزه هزینه شده، ادامه داد: افتتاح این پروژه در استان گام مهمی در جهت نشر ارزش‌های دفاع مقدس است و از اهمیت ویژه‌ای برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس برای نسل جوان برخوردار است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی در رابطه با تدفین شهدای گمنام در استان، اظهار کرد: حوزه‌های علمیه استان و چند دستگاه دیگر خواستار تدفین شهدای گمنام در استان هستند اما به علت شیوع ویروس کرونا در حال حاضر امکان این کار وجود ندارد.

امیری افزود: سال گذشته ۱۰ شهید گمنام در استان تشییع شدند و در سال جاری نیز پس از تشخیص ستادملی مبارزه با کرونا، خراسان شمالی میزبان شهدای گمنام خواهد بود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار