خبرهای داغ:
مقایسه آمار کرونا در ایران/ دوشنبه بیست و ششم خرداد؛

آمار درگذشتگان برای دومین روز پیاپی بالای ۱۰۰ نفر

آمار مبتلایان جدید کرونا در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته ۲ هزار و ۴۴۹ نفر اعلام شد که نسبت به آمار مشابه در روز گذشته ۲۳ نفر کاهش نشان می‌دهد.
کد خبر: ۹۲۴۹۲۰۷
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، در کنار آمار ۲هزار و ۴۴۹ نفری مبتلایان جدید، آمار ۱ هزار و ۹۱۶ نفری بهبودیافتگان جدید را داریم که این افزایش تعداد مبتلایان نسبت به بهبودیافتگان جدید سبب کاهش درصد موفقیت کشور در درمان کرونا و افزایش آمار فوتی‌ها در آینده نزدیک است.

درصد موفقیت ایران در درمان کرونا نزولی شد

در ۲۴ ساعت گذشته آمار کل مبتلایان کرونا در کشور به عدد ۱۸۹ هزار  و ۸۷۶ نفر رسید و این عدد در مقایسه با آمار ۱۵۰ هزار و ۵۹۰ نفری بهبودیافتگان درصد موفقیت ایران در درمان کرونا را به ۷۹,۳۰ درصد رساند؛ این عدد در روز گذشته ۷۹,۵۰ درصد بود. گفتنی است درصد موفقیت ایران در درمان کرونا در دوران رعایت قرنطینه به ۸۲ درصد رسیده بود.


همچنین متأسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۳ نفر از مبتلایان کرونا جان خود را از دست دادند که به نسبت آمار ۱۰۷ نفری روز گذشته افزایش را نشان می‌دهد. تاکنون جمعاً ۸ هزار و ۹۵۰ نفر در کشور در اثر ابتلا به کرونا فوت کرده‌اند و همچنین ۲ هزار و ۷۶۵ نفر از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند این عدد در روز گذشته ۲ هزار و ۷۸۱ نفر بود.

گفتنی است افزایش آمار بیماران حاد کرونایی به معنی افزایش آمار جانباختگان در روزهای آتی است.

در ضمن از آغاز شیوع کرونا تاکنون در ایران یک میلیون و ۲۶۹ هزار و ۱۹۴ تست تشخیص کرونا انجام‌شده است.

/منبع: آنا/

ارسال نظرات
پر بیننده ها