هادی برجسته سیاسی در گفت‌وگو با «بسیج» تأکید کرد:

صدای شکستن هیمنه استکبار جهانی بیش از هر زمانی به گوش می رسد/صادرات بنزین به ونزوئلا قدرت انقلاب اسلامی در خود قاره آمریکا را به رخ دنیا کشاند

بسیجی فعال حوزه کوثر۴ اراک با اشاره به افول آمریکا گفت: پهلو گرفتن نفتکش های ایرانی در سواحل شمالی ونزوئلا و تخلیه محموله سوختی خود بود که به رغم تهدیدات و تحریم های آمریکا نشان از افول نفوذ استکبار جهانی درخود قاره آمریکا را دارد .
کد خبر: ۹۲۴۹۴۶۳
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲

خانم  حسینی هادی برجسته سیاسی و بسیجی فعال حوزه کوثر۴ اراک بسیج در گفتگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛  با اشاره به افول آمریکا و شکست روز افزون قدرت پوشالی آمریکا گفت: افول آمریکا چیزی نیست که بابروز حوادث اخیر و روی کار آمدن ترامپ بخواهد اتفاق بیفتد بلکه افول آمریکا روندی است که از ده ها سال قبل کلید خورده و باروی کار آمدن ترامپ و کشته شدن سیاهپوست آمریکایی به دست پلیس فاسد آنجا این روند شدت پیدا کرده است.

وی  افزود: همانطور که مستحضر هستید حضرت امام خامنه ای از سال ۱۳۷۰ هجری شمسی در میان مردم خرم آباد از متلاشی شدن این قدرت استکباری وجهنمی سخن به میان آوردند و این بشارت را به تمامی ملت های مظلوم جهان داده اند و امروز این موضوع در حال تحقق است.

حسینی اظهار داشت: همچنین ایشان در دیدار با جوانان استان اردبیل در سال ۱۳۷۹ به آسیب پذیر بودن و تهدیدات درونی آمریکا اشاره و افول نفوذ آن را در جهان را به افول و انحلال شوروی تشبیه کردند و با اشاره به قضیه کمپ دیوید ۲ و شکست فضاحت بار آمریکایی ها که خود لب به اعتراف گوشدند نمونه ای از آسیب پذیر بودن این قدرت پوشالی نام بردند.

حسینی تصریح کرد: یکی دیگر از نمونه های شکست هیمنه پوشالی آمریکا سیلی محکمی بود که به دست نیروهای توانمند مسلمان ایرانی در حمله به عین الاسد زده شد.

وی در این خصوص بیان کرد: یکی از مهمترین و استراتژیکی ترین پایگاه های نظامی آمریکا در منطقه آسیای جنوب غربی در کشور عراق، خوردند این سیلی درحالی بود که از زمان جنگ جهانی دوم هیچ کشوری جرات حمله به پایگاه های نظامی آمریکا در منطقه را نداشت.

هادی برجسته سیاسی با اشاره به دیگر علائم افول روز افزون قدرت آمریکا گفت: نمونه دیگر پهلو گرفتن نفتکش های ایرانی در سواحل شمالی ونزوئلا و تخلیه محموله سوختی خود بود که به رغم تهدیدات و تحریم های آمریکا نشان از افول نفوذ استکبار جهانی درخود قاره آمریکا را دارد .

وی با اشاره به اینکه علاوه بر کاهش نفوذ آمریکا در بین دولت های جهان در داخل نیز با سیاست های غلط باعث تشنج و بروز مشکلات در بین جامعه آمریکایی شده است.

حسینی با اشاره به مشکلات داخلی آمریکا اظهار کرد: از جمله این مشکلات میتوان به ناکارآمدی دولت در مقابل با ویروس کرونا پرداخت که تا به حال با سوء مدیریت و اتخاذ سیاست های غلط آمار مبتلایان و کشته شدگان در این کشور در صدر آمارهای جهانی است

وی ادامه داد: همچنین کشوری که با شعار حقوق بشر و دموکراسی چهره منحوس خود را در مقابل جهانیان بزک کرده بود ؛امروزه با کشته شدن سیاهپوست آمریکایی به دست پلیس سفید پوست ماهیت پلید خود را برای دنیا به اثبات رساند.

هادی برجسته سیاسی افزود: این مسئله در آمریکا تازگی ندارد و سابقه ایی دیرینه دارد که با کشته شدن مایکل بروان یه دست پلیس و تظاهرات وسیع سیاهپوستان در راستای اعتراض به نژاد پرستی در زمان باراک اوباما رییس جمهور وقت در این کشور کلید خورد و حالا با موج عظیمی از اعتراضات علیه کشته شدن جورج فلوید یکی دیگر از رنگین پوستانی که به طرز فجیعی توسط افسر پلیس به راه افتاده است

وی بیان کرد: امروز علاوه بر سیاهپوستان ،مردم و چهره های هنری و سیاسی این کشور به جمع معترض کنندگان پیوستند. 

هادی برجسته سیاسی با اشاره به دیگر مشکلات داخلی آمریکاخاطر نشان کرد: از طرفی مشکلات اقتصادی وافزایش آمار بیکاری در این کشور که طبق اعلام رسمی اداره آمار وزرات کار آمریکا طی ماه آوریل به۱۴۰۷ درصد رسیده است که این رقم بالاترین نرخ بیکاری پس از رکود بزرگ ده ۱۹۳۰ میلادی به شمار می رودباعث موج عظیمی از نارضایتی های مردم به وضع بد معیشتی در این کشور موجب شده است که این عوامل زمینه های افول و و روند رو به رشد آن را تسریع کرده است.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار